Tehnologija i marketing savršen su par
- 1. lipnja 2016.
- #digitalni marketing
Digitalni i content marketing svakodnevno se prilagođavaju novim tehnologijama. Donosimo nekoliko zanimljivih primjera u kojima je spoj marketinga i tehnoloških rješenja rezultirao zanimljivim i inovativnim kampanjama o kojima se priča!
Nike Turska – interaktivni video
Nike je u partnerstvu s turskim modnim brandom Lidyana, koji okuplja najbolje turske dizajnere, kreirao interaktivni video koji priča priču o ženi koja dan počinje jutarnjom tjelovježbom. Tijekom videa gledatelji mogu izabrati vježbu koju će djevojka izvoditi, a dok ona vježba, pojavljuju se gumbi koji omogućuju korisnicima da istraže sportsku opremu koja je dostupna za kupnju i direktno dodaju u košaricu ono što žele kupiti. To se pokazalo kao izvrsna kampanja koja je olakšavajući put do kupnje i nudeći vizualizaciju i priču o proizvodu, skratila put online kupnje i ostvarila veći conversion rate.
Excerdin – virtualna stvarnost
Jedan od vodećih američkih OTC farmaceutskih brandova koji su specijalizirani za ublažavanje glavobolja i migrena, pokrenuo je kampanju “Migraine experience”. Uz pomoć naočala za virtualnu stvarnost uspjeli su podići svijest o migrenama i pokazati da su one mnogo više od jakih glavobolja. Na taj način omogućili su i drugima da iskuse neke simptome kroz koje prolaze oboljeli od migrena, kao što su zamućen vid, svijetleće točkice pred očima i vrtoglavice. Pored toga što je povećao svijest o postojanju branda, Excerdin se dobro osmišljenim sadržajem i iskustvenom vizualizacijom potrudio svima približiti nešto s čime se suočavaju oni koji se bore s migrenama.
Homeland – interaktivno mobilno iskustvo
Ako ste gledali Homeland i niste odustali od druge sezone, koja se ne može usporediti s prvom, onda ćete znati o čemu je ovdje riječ. Popularna serija govori o tome kako se CIA bori s teroristima i prati priču jedne agentice koja prelazi sve granice razuma da bi uspjela u svome poslu. Showtime je želio četvrtu sezonu ove serije predstaviti na malo drukčiji način te je u svoju mobilnu aplikaciju uvrstio kinestetičku tehnologiju koja je tijekom gledanja trailera stvarala oko 60 vibracija kako bi se bolje dočaralo kadrove razaranja. Ta tehnologija pomogla im je da ostvare mnogo veći mobile engagement nego što je to uobičajeno. Pri interakciji sa sadržajem korisnici su tako imali priliku iskusiti nešto potpuno drukčije i novo.
British Airways – pametna deka
Da bi saznali kako se njihovi putnici osjećaju tijekom noćnih letova, u British Airwaysu razvili su “Deku sreće”. LED deke bile su povezane Bluetoothom na trake za glavu i mijenjale su boju ovisno o raspoloženju korisnika. Trake su očitavale moždane valove kako bi bilježile raspoloženje.Tako je British Airways mogao uživo imati uvid u to jesu li im putnici zadovoljni te reagirati ako je potrebno. Ova kampanja dobro pokazuje kako storytelling djeluje kada korisnike stavite na prvo mjesto.