Zelena ideja – marketing pomaže eko proizvodnji

Zelenom idejom želi se povezati lokalne eko proizvođače s marketinškim profesionalcima koji će uspješnim projektima pružati besplatnu marketinšku pomoć

U prostorijama Hrvatskog Udruženja društava za tržišno komuniciranje predstavljena je Zelena ideja – projekt HURA-e  i partnera pokrenutim s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje besplatnih usluga promocije od strane marketinških stručnjaka.

Stručnjaci bi tako mogli pomoći plasmanu eko proizvoda na tržište te razvoju eko proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.

“HURA je pokrenula ovu inicijativu s ciljem pokretanja pozitivnih promjena u hrvatskom društvu i gospodarstvu. Budući da su ekološki proizvođači u Hrvatskoj relativno mali i ne raspolažu financijskim sredstvima koji bi im omogućili angažman marketinških profesionalaca smatramo da je ovo izvrsna prilika da pokažemo ulogu i potencijal marketinga u razvoju jedne gospodarske grane”, izjavio je predsjednik Uprave HURA-e, Damir Ciglar.

Nikola Vrdoljak, voditelj projekta prilikom njegovog predstavljanja naglasio je: “Trenutni trendovi na hrvatskom tržištu pokazuju da broj eko proizvođača raste, no njihova proizvodnja još ne koristi potencijale koje nude domaće tržište, turizam i direktni izvoz, gdje je potražnja praktički neograničena. Uvjereni smo da ćemo ovim projektom to promijeniti i  pozitivno utjecati na njihovu tržišnu poziciju te razinu konkurentnosti.”

Proizvođači će natječaju moći  pristupiti ispunjavanjem propisane forme koja se nalazi na web stranici projekta www.zelenaideja.hr. Nakon prijave, neovisni stručni žiri kojeg čine stručnjaci iz područja ekološke proizvodnje, marketinga ekoloških poljoprivrednih proizvoda i poduzetništva u području ekološke proizvodnje evaluirati će prijave utvrđujući njihovu ispravnost te odabrati one koje ulaze u uži krug natječaja, uzimajući u obzir ponajprije potencijal prijavljenog projekta.


Propustili ste