SoMust Have: Šest načina kojima ćete osvojiti male društvene mreže

 Otkrijte kako privući publiku na Twitteru, Instagramu, Vineu...

Možda neke od ovih društvenih mreža nisu velike (u nas) kao Facebook, ali svejedno imaju šarm i publiku zbog kojih i na njima vrijedi nastupiti.  

1. Komunicirajte hashtag offline

Na njujorškom JFK aerodromu, prije negoli uđete u SAD, dočekuje vas, točno iznad kućica s carinicima, ogromna poruka: ”Koristite #ThisIsNewYorkCity”. Ako imate vlastiti hashtag, obavijestite korisnike o njemu i offline, ne samo online.

2. Budite dio Twitter zajednice 

Zvuči logično – koristite li Twitter, dio ste zajednice. Ali u praksi to niste sve dok šaljete isključivo jednosmjerne poruke prema pratiteljima. Kako biste doista bili dio zajednice, s njima morate razgovarati i o stvarima koje nisu isključivo vezane za vaš proizvod ili uslugu. Ovakav nastup iziskuje mnogo truda i velik angažman, ali Twitter podrazumijeva dvosmjernu komunikaciju.

3. Koristite Periscope!

Zapravo – eksperimentirajte. Periscope je Twitterova streaming-aplikacija koja omogućava bilo kome da streama bilo što. Tvrtke ovo mogu iskoristiti na mnogo pametnih načina, ali za početak – samo pokušajte. Prenosite kako nastaje vaš proizvod ili neku drugu zanimljivu aktivnost. Da, možete je i režirati…

4. Ponavljajte se na Twitteru

Ako postoji društvena mreža koja trpi ponavljanje poruka, to je Twitter. Na timelineu se informacije smjenjuju velikom brzinom, naročito pratite li mnogo ljudi, pa nema razloga da svoju poruku ne ponovite nekoliko puta dnevno.

5. Smislite hashtag

Ako ga nemate, smislite svoj hashtag. Oko njega na Instagramu možete okupiti zajednicu ljudi koji vas ne moraju nužno pratiti putem profila, ali mogu to učiniti putem hashtaga. Jednom kada ga smislite, komunicirajte ga i online i offline.

6. Budite autentični i relevantni

Ovo zvuči kao nešto što ne treba posebno isticati, ali istina je zapravo da se u moru društvenih mreža i komunikacije i sami zanesemo pa zaboravimo tko smo. Možda nije tako dramatično, ali ipak se valja svako malo prisjetiti kako ne biste skrenuli s puta.

7. Napravite jedan, ali vrijedan video

Videosadržaj koji stvarate za Instagram neka bude pažljivo osmišljen – bolje je imati jedan kvalitetan video mjesečno (ili tjedno ako okolnosti dopuštaju) koji će se rado dijeliti nego nekoliko lošijih. Možda ćete utrošiti više vremena, ali rezultati će biti znatno bolji.

somo-borac-cta-banner_novo


Propustili ste