Robin Thicke i #AskThicke drama

Kanadski pjevač Robin Thicke, poznatiji po ljetnom hitu Blurred Lines koji se nije skidao s glazbenih ljestvica i iz radijskih etera, doživio je prije nekoliko dana pravu online dramu. Želeći održati Q&A s fanovima, glazbena postaja VH1 došla je na ideju plasirati na Twitter hashtag #AskThicke kako bi fanovi mogli pitati pjevača sve što ih zanima. No ono što je trebalo biti PR stunt za Thickeov nadolazeći singl i album, pretvorilo se u noćnu društvenomrežnu moru.

Nije dugo trebalo da se tviteraši iz cijeloga svijeta uhvate za #AskThicke i krenu s online linčem protiv pjevača, njegovih pjesama i općenito ponašanja prema ženama, pogotovo prema svojoj bivšoj supruzi, zbog čega je ovaj PR stunt i pokrenut.

Thicke i tim s postaje VH1 odlučili su pokrenuti online kampanju koristeći hashtag #AskThicke putem kojega bi se pjevačevi fanovi uključili u raspravu te mu postavljali pitanja u vezi karijere, a sve u svrhu promocije njegova nadolazećeg albuma Paula koji je posvećen Pauli Patton, njegovoj bivšoj supruzi.

Upravo je taj album, kao i singl Get Her Back koji je doživio totalnu pljuvačinu kritičara i struke, dodao ulje na vatru u ovoj online drami, a tviteraši mu nisu ostali dužni ni u vezi pjesme Blurred Lines, koja je također doživjela javno sramoćenje zbog opskurnih stihova i omalovažavanja žena.

No unatoč flejmanju na društvenim mrežama, Q&A ipak se održao na Twitteru, a sam je Thicke izjavio: ”I’m a big boy. I can handle it.”

Neki od #AskThicke tvitova urnebesno su smiješni, a ova je situacija još jednom pokazala kako su društvene mreže vrlo utjecajan medij. Stoga, ako niste u potpunosti spremni te, možda još i važnije, ako postavljate pitanja na koja zapravo ne želite dobiti odgovor, trebate dobro promisliti kako ćete na njima nastupiti. Pogotovo kada su u pitanju kompanije i veliki brendovi. Ili, kao u ovom slučaju, poznate osobe.

Prisjetimo se pet hashtag katastrofa koje su nas zabavljale na Twitteru

#McDStories
Za #McDStories mediji i struka kažu da je jedna od najlegendarnijih hashtag otimačina. Pokrenuo ga je McDonald’s kako bi promovirao svoje restorane, no rasprava je krenula u potpuno krivom smjeru.

#Aurora Brend Celeb Boutique uhvatio se za tada popularan hashtag #Aurora pokušavajući uloviti val popularnosti i promovirati svoju haljinu Aurora koja je, kako kažu, inspirirana poznatom starletom Kim Kardashian. No hashtag #Aurora tada je bio aktualan zbog strašne pucnjave koja se dogodila na premijeri filma Vitez tame: Povratak u američkom gradiću Aurora. Aurora_Hashtag_Fail #susanalbumparty Kako loše promovirati izlazak nečijeg albuma? Pitajte tim za odnose s javnošću pjevačice Susan Boyle. Prije promocije albuma ove britanske senzacije koju je svijet upoznao zahvaljujući njezinu nastupu u Britain’s Got Talent, pustili su u javnost hashtag #susanalbumparty. No tek kada je cijela stvar krenula, shvatili su kako je u jednom hashtagu napisano i susan i anal.

#NowThatchersDead
Još jedan primjer lošeg pisanja hashtagova. Nedugo nakon što je preminula Margaret Thatcher, internetska stranica Is Thatcher Dead Yet pokrenula je ovaj hashtag kako bi se prisjetili života s poznatom ministricom. No kako je vidljivo iz samog hashtaga, tvitosfera je shvatila da je zapravo preminula legendarna pjevačica Cher.

#ObamacareisWorking
Politički hashtagovi očito su najslađa meta. #ObamacareisWorking bio je zamišljen kako bi pokrenuo lavinu pozitivnih komentara o novom zdravstvenom sustavu u Americi, no cijela se stvar okrenula u sarkastičnu pljuvačinu.

cta-planb-3


Propustili ste