Zvjezdane staze u Vine svemiru

Kako pametno iskoristiti Vine i promociju putem ove nove hit društvene mreže odlično je dokazao marketinški tim koji stoji iza filma Zvjezdane staze: U tami. Na zapravo jednostavan način pozvali su sve trekije i ostale fanove franšize da uz pomoć hashtaga #the1701 dokažu kako su uistinu pravi fanovi filma, a zauzvrat ih je očekivao tajni poklon-paket koji su imali prilike osvojiti, pogađate, njih 1701.

Za one koji ne znaju, hashtag 1701 aludira na glavnu oznaku svemirskog broda Enterprise (NCC-1701), a cijela viralna kampanja krenula je već prošle godine na stranici www.areyouthe1701.com. Premda tada nije pokazivala zapravo ništa osim tihog nabrijavanja na nadolazeći film, početkom mjeseca je zaživjela i pozvala sve da dokažu kako su istinski fanovi Zvjezdanih staza.

Sve što su trebali učiniti jest putem Vine videa ili fotografije na Instagramu dokazati da uistinu vole Zvjezdane staze i da su zavrijedili biti među 1701 izabranih fanova. Natječaj je trajao do 6. svibnja, a sretni su pobjednici dobili special edition filmski plakat, 3D naočale i ekskluzivni link na kojemu su mogli pogledati foršpan za U tami u 3D tehnici.

Odličan primjer jednostavnog, a moćnog viralnog marketinga, iskorištenog putem pravoga medija i u pravome trenutku – tik prije svjetske premijere jednog od najiščekivanijih filmova godine. Tome u dokaz ide i činjenica da je hashtag #the1701 više od tjedan dana poslije i dalje aktivan, a korisnici i dalje dijele svoje uratke i pišu tvitove iz kina dok iščekuju početak filma. Ovo je iskoristio i jedan poznati američki lanac kinodvorana – Regal Cinemas, koji je svakom pokloniku osigurao besplatne kokice kada na ulazu u kinodvoranu pokažu svoj #the1701 dokaz.

Pogledajte neke od trekijevskih uradaka:

 


cta-planb-3


Propustili ste