Proglašeni pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx
- 19. svibnja 2014.
- #Agencija godine — #Dani komunikacija — #IdejaX — #Imago — #Mixx

U sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala marketinških komunikacija, proglašeni su pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx. Za natjecanje IdejaX koje nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija ukupno je bio prijavljeno 123 rada, od strane 36 agencija i 74 oglašivača.
Prestižnu titulu Agencije godine osvojila je Imago reklamna agencija, a slijede ju agencija UTORAK Biro za propagandu koja je osvojila dvije nagrade, u dvije kategorije za kampanju “Iskon – Ne daj babi s kolačima da prođe!”, a treće, četvrto i peto mjesto pripalo je agencijama McCann Zagreb, Senor, BBDO Zagreb i Grey Worldwide Zagreb. Prestižnu nagradu za “Oglašivača godine” osvojila je tvrtka Iskon.
Za nagradu Mixx koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju konkuriralo je 60 radova prijavljenih od strane 19 agencija i 42 oglašivača. Nagradu “Best in Show” osvojila je agencija Brlog (grupa Bruketa&Žinić OM) za kampanju “Izgubljena stranica – Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS)” za naručitelja Hrvatska gorska služba spašavanja.
U ostalim kategorijama Mixx nagrade su osvojili: Brand Awareness – “Erste pametna kartica tekućeg računa”, MediaCom, iZone, Infinum za klijenta Erste banka; Direct Response and Lead Generation (2 pobjednika): “Zabava u tvom tanjuru – Podravka”, Nivas za klijenta Podravka i “Launch – BabyWatch”, Drap za klijenta BabyWatch, Cross-Media Integration – “I Have a Kraš on You – Dorina”, Drap za klijenta Kraš prehrambena industrija; Website – “Responsive Zadovoljna.hr”, Web.burza za klijenta Nova TV; Mobile – “Erste Redomat”, Infinum za klijenta Erste banka Content Marketing & Social Media – “Volim meso – Volim meso”, KIOSK studio za klijenta PIK Vrbovec te Inovativna upotreba tehnologije – “Interaktivni izlozi – Vip”, Grey Worldwide Zagreb za klijenta Vipnet.