Koje osobine treba imati stručnjak za digitalni marketing?

Kako bi ostvarili željeni osobni uspjeh, marketinški stručnjaci moraju biti otvoreni za promjene i prilagodbe.

Koliko ste puta do sada pročitali intervju s poznatim marketinškim stručnjakom pa čitajući o svim njegovim postignućima, uspjesima i projektima, poželjeli da i vi budete barem upola toliko uspješni. Nažalost, jedinstvene formule nema, no svoj put do uspjeha možete kreirati slijedeći nekoliko obilježja koja karakteriziraju uspješne marketinške stručnjake u području digitalnoga marketinga.

Spremnost na promjene i prilagođavanje

Kako je svijet digitalnoga marketinga izrazito dinamično područje, nije nimalo čudno što odmah na početku spominjemo ovu karakteristiku. Jednako kao promjene u digitalnome marketingu, uspješni marketinški stručnjaci moraju biti spremni prihvatiti i promjene u vlastitoj karijeri. Kako bi ostvarili željeni osobni uspjeh, marketinški stručnjaci koji se bave ovim područjem marketinga moraju biti otvoreni za promjene i prilagodbe. Poduzeća i marketinške agencije traže stručnjake koji su spremni prilagoditi se i sposobni kretati se brzinom kojom se razvija industrija.

Spremnost na kontinuirano učenje

Zasigurno ste već nebrojeno puta čuli kako učenje traje cijeli život. To se pogotovo odnosi na digitalni marketing jer oni koji se bave tim područjem uistinu uvijek trebaju biti ukorak sa svim novostima, mogućnostima i trendovima. Želja za stjecanjem novih znanja jedan je od čimbenika uspjeha marketinških stručnjaka i izgradnje željene karijere. Međutim, kako je digitalni marketing izrazito kompleksan, biti u tijeku s apsolutno svim njegovim područjima, popriličan je izazov. Kako se suočiti s time? Odaberite područje digitalnoga marketinga koje vas najviše privlači i usmjerite svoj fokus na usavršavanje znanja i vještina te praćenje trendova iz tog područja. Uostalom, poslodavci će znati cijeniti proaktivne pojedince koji samoinicijativno ulažu u svoje znanje, sposobnosti i vještine.

Spremnost na timski rad i pomoć kolegama

Kao što smo već spomenuli, uspješan marketinški stručnjak fokusira se na područje digitalnoga marketinga prema kojemu osjeća najveću strast, no, s druge strane, digitalne marketinške kampanje neizbježno su kompleksne. Što to znači? To znači kako je za uspjeh prijeko potreban timski rad, uza sve njegove prednosti i nedostatke. Ovisno o području koji je specijalizirao, svaki član tima svojim znanjima i vještinama pridonosi razvoju i rastu kampanje. Dakle, uspješan marketinški stručnjak je timski igrač i u toj ulozi mora igrati prema poznatim pravilima kako bi ostvarili unaprijed postavljen zajednički cilj.

Znatiželja

Da, tako je. Želite li biti uspješan digitalni marketinški stručnjak, uz sve ostalo, trebate biti i znatiželjni. Čuli ste za novu opciju oglašavanja na društvenim mrežama ili proširene mogućnosti koje pruža vaš sustav za analizu i mjerenje učinkovitosti kampanja. Ako želite znati kako to funkcionira u stvarnosti, može li poboljšati digitalnu prisutnost vašega poduzeća ili klijenta te jedva čekate da novu opciju primijenite na konkretnome primjeru kako biste poslije svima mogli prenijeti svoja iskustva – na dobrome ste putu. Ne ustručavajte se testirati nove mogućnosti!

Natjecateljski duh

U svakom trenutku, marketinški stručnjak treba biti svjestan svojega okruženja, posebice konkurencije. Dakle, trebate znati tko su vaši konkurenti, što i kako rade, što rade bolje od vas i kako to promijeniti. Svjesnost situacije o vlastitome okruženju prijeko je potrebna za osobni uspjeh, ali i napredovanje tvrtke ili klijenta.

Pozitivan stav

Strast i entuzijazam veoma su važni za uspjeh svake osobe, pa tako i digitalnoga marketinškog stručnjaka. Loš stav svakako mu može biti presudna kočnica u ostvarenju željenoga cilja i pružanja punog potencijala. Sjetite se samo koliko ste bili produktivniji i spremniji na rješavanje stavaka sa to-do liste kada ste dan počeli u pozitivnome okruženju. Jednako kao i u osobnom životu, tako i u poslovnom, trebate biti svjesni da vaš stav utječe i na vašu produktivnost, rezultat i na vaše ponašanje.


Propustili ste