Top 6 brendova koji koriste Tumblr na pravi način

Tumblr možda nije popularan kao Facebook ili Twitter, ali okuplja vjernu zajednicu korisnika koja konstantno raste te zasigurno pruža brojne mogućnosti s pomoću kojih tvrtke mogu osnažiti svoju prisutnost na društvenim mrežama i učvrstiti svoj imidž. S obzirom na to da je riječ o servisu s naglaskom na vizualni sadržaj, Tumblr je posebno zahvalan za brendove iz modnog i medijskog sektora, a u nastavku donosimo nekoliko primjera kompanija koje su ovu platformu iskoristile na zanimljiv i učinkovit način. Možda i vas potaknu da krenete njihovim putem.

6. Coca-Cola
Već smo mnogo puta vidjeli da se Coca-Cola u svijetu društvenih mreža snalazi kao riba u vodi, pa ni njezino korištenje Tumblra nije iznimka. Coca-Cola pristupa Tumblru na vrlo ležeran način, pri čemu sadržajem dominiraju šaljive fotografije i vrhunski GIF-ovi, a sve zajedno djeluje vrlo zabavno i vrckasto te ima veliki viralni potencijal.

5. Disney/Pixar
Tumblr je odlična platforma za filmsku industriju i promociju filmova, što je posebno vidljivo na primjeru Disneya i njegove divizije Pixara. Njihov profil vrvi slikama iz crtića, promotivnim fotografijama, filmskim citatima i videoisječcima, koji korisnike podsjećaju na neke stare hitove, ali i informiraju o recentnim ili nadolazećim djelima. Disney tako u posljednje vrijeme često na Tumblru dijeli sadržaj vezan za nastavak Čudovišta u ormaru, koji se ranije ove godine prikazivao u kinima, a prije nekoliko dana se pojavio na DVD-u i Blu-rayu.

4. Calvin Klein
Evo nešto za ljubitelje mode (i dizajnerskog donjeg rublja). Profil poznatoga odjevnoga brenda karakterizira minimalistički dizajn i vrlo profesionalan izgled, a sadržaj se prvenstveno sastoji od fotografija s modnih pista, slika modela, promotivnih plakata… Zanimljivo je i što Calvin Klein nerijetko svojim pratiteljima plasira arhivske promotivne fotografije i oglase koji podsjećaju na to što se nosilo prije nekoliko godina ili desetljeća.

3. Comedy Central
Za dnevnu dozu humora tu je Comedy Central! Televizijska mreža koja stoji iza kultnoga South Parka redovito putem Tumblra objavljuje duhovite slike, GIF-ove i videozapise, koji se najčešće referiraju na njezine serijale i emisije. Comedy Central time stvara jasnu vezu između svojih TV proizvoda i sadržaja na Tumblru, pružajući gledateljima dodatnu zabavu te prepoznatljiv humor i nakon što se odlijepe od televizijskih ekrana.

2. Adidas Originals
Adidasov profil na Tumblru zasigurno će vas oduševiti svojim dinamičnim dizajnom i ”pokretnim” fotografijama, što ipak zahtijeva minutu-dvije privikavanja (najbolje je za navigaciju kroz stranicu koristiti strelice na tipkovnici). Sadržaj se uglavnom sastoji od fotografija tenisica, kratkih promotivnih filmova i tematskih galerija koje stavljaju naglasak na ulični lifestyle i mladenački stil, što dokazuje da Adidas dobro zna koja mu je ciljana publika na Tumblru.

1. The New Yorker
Tjedni magazin The New Yorker odličan je primjer kako bi mediji trebali nastupiti na Tumblru. Časopis koristi servis za plasiranje svog online sadržaja tako da objavljuje odabrane fotografije, ilustracije, izvatke iz tekstova i videozapise, uz poveznice na originalne članke iz kojih su preuzeti, čime zapravo privlači promet na službenu internetsku stranicu. Jednostavna, ali vrlo učinkovita taktika. The New Yorker se ističe i po čestom objavljivanju karikatura iz svojih izdanja, koje dodatno obogaćuju sadržaj, a veliki plus također je čist i pregledan izgled profila, što je zapravo u skladu s dizajnom službene stranice.

cta-planb-3


Propustili ste