Next SoundCloud – jednostavniji, brži i društveniji

''See More. Share More. Hear More. Find More.'' slogan je novog SoundClouda koji bi nakon najavljene privatne beta verzije za sve korisnike trebao biti otvoren uskoro kada će pokazati novi dizajn koji omogućuje bolju interakciju i povezivanje korisnika

SoundCloud su 2007. godine osnovali Alexander Ljung i Eric Wahlforss s ambicijom da stvore glazbenu platformu za uploadanje, preslušavanje, komentiranje i međusobno dijeljenje audiozapisa svojih korisnika. Mnogim neafirmiranim glazbenicima SoundCloud je postao svojevrsna glazbena etiketa putem koje dolaze u dodir s potencijalnim fanovima i ostalim glazbenim umjetnicima.

Next SoundCloud viša je razina ovog glazbenog servisa, koja uključuje i društvenu komponentu te bolju povezanost i funkcionalnost koje dolaze s novim profilima. Ikona za dijeljenje na ostale društvene mreže nalazi se uz svaki audiozapis, a uvedena je i nova funkcija, karakteristična za Facebook ili Twitter, koja omogućuje ponovno objavljivanje (repost) tuđeg sadržaja na feed, a takvi sadržaji će biti vidljivi ostalima u mreži. Također su uvedene i obavijesti koje će korisnike informirati kada je njihov sadržaj podijeljen ili komentiran, a komentari se mogu ostavljati duž tzv. audiovala i bit će prikazani ispod zapisa. Osim toga, noviteti nude mogućnost neprekidnog slušanja nekog audiozapisa, koji nije potrebno prekidati dok korisnik istražuje SoundCloud stranicu i profile. Nova platforma ima i setove koji zamjenjuju playliste te ih korisnici samostalno mogu slagati ubacivanjem omiljenih melodija ostalih korisnika, a potom ih i međusobno dijeliti. SoundCloud već neko vrijeme posjeduje i mobilne aplikacije za iPhone i Android, koje korisnicima nude mogućnost da snimaju zvuk i dijele ga u svojoj mreži.

Nove opcije dijeljenja i povezivanja neizmjerno podsjećaju na trenutačno popularne društvene mreže, međutim tvorci SoundClouda tvrde da im nije namjera postati novi MySpace ili Facebook, kao što ni od samoga početka nije bila.

SoundCloud uzima najbolje od interneta i inkorporira popularne trendove u svoju platformu kako bi svojim korisnicima ponudio što potpuniji doživljaj. Za to vrijeme Facebook uvodi nove načine naplaćivanja sadržaja fan stranica i smanjuje vidljivost istih, a MySpace najavljuje povratak nakon što je dotaknuo dno te daje naslutiti kako i dalje želi nadvladati svog najvećeg konkurenta – Facebook. Valja spomenuti i Bandcamp, no on je više usmjeren na prodaju pjesama i albuma često već afirmiranih glazbenika. Stoga je SoundCloud idealno mjesto za sve one koji žele poslati svoj zvuk publici i povezati se s ostalim glazbenicima radi neke nove suradnje.

Broj korisnika na ovoj platformi prešao je 18 milijuna, a ta brojka svakodnevno raste. Za razliku od ostalih društvenih mreža koje zarađuju na oglasima, SoundCloud se od samih početaka razlikuje u pristupu. Korisnici mogu besplatno koristiti osnovni račun s uključenih 120 minuta uploada, no ako žele više pogodnosti, moraju se pretplatiti na neki od ponuđena četiri modela. Lite model stoji 29 eura godišnje i korisniku nudi 240 minuta za uploadanje, dok najnapredniji profil Pro plus osigurava neograničenu pohranu zvukova za 500 eura godišnje ili 59 eura mjesečno.

S obzirom na privlačniji dizajn i brojne nove pogodnosti za što lakše povezivanje i komunikaciju glazbenika međusobno te korisnika koji ih podržavaju i slušaju, realno je za očekivati da će SoundCloud postajati sve popularniji. Naplate sadržaja, ograničena vidljivost, sponzorirane stranice i oglasi mogli bi korisnicima društvenih mreža postati sve iritantniji, jer mreže poput Facebooka sve više gube društvenu komponentu koja im je postala sekundarna i pretvaraju se u ”bučna” mjesta na kojima svatko ima nešto za reći. Neke prognoze najavljuju kako bi se online korisnici u narednih nekoliko godina mogli sve više okrenuti specijaliziranim društvenim mrežama, koje će im pružiti točno ono što traže iz određenog područja. Što se glazbe tiče, SoundCloud ima velike šanse postati lider u tom području.

Beta verzija Next SoundClouda još uvijek je zatvorena za javnost, a ako prije službenog startanja želite isprobati nove opcije, tada se možete predbilježiti ovdje i čekati pozivnicu.

cta-planb-3


Propustili ste