Smrt Foursquarea u Hrvatskoj
- 14. veljače 2013.
- #društvene mreže — #foursquare — #specijalizirane društvene mreže
Premda je magazin ReadWrite utvrdio kako je 2012. godine ”umrlo” lokacijsko prijavljivanje na Foursquareu, a kako u nas sve kasni, tek ove godine možemo reći da Foursquare opasno posustaje i u Hrvatskoj. Foursquare je geolokacijska društvena mreža koja korisniku omogućava da se prijavi na određenu lokaciju, nakon čega to vide svi njegovi prijatelji. Osim toga, omogućava vam i da ostavite kakav tip uz neku lokaciju. No, mogu to reći iz osobnoga iskustva, Foursquare je dosadio. Nakon 380 dana korištenja, 28 bedževa, 1 704 prijave na lokacije u zemlji i svijetu, 41 fotografije i 36 tipova, više ne vidim zašto bih prijavljivao svoju lokaciju. Možda trenutačno to nema smisla jer sam uglavnom na desetak istih lokacija i možda bi imalo smisla prijavljivati se na putovanjima, najviše zbog mogućnosti pronalaska dobrih mjesta za izlazak ili recenzija, ali osim toga, neke druge razloge za korištenje ove geolokacijske društvene mreže ne vidim. A ne vidi ih ni većina mojih prijatelja koji su se posljednji put na neku lokaciju, poput mene, prijavili prije nekoliko mjeseci.
Lokacije za poslovne korisnike
S obzirom na mali broj korisnika u nas, ali i u svijetu (sredinom godine Foursquare je imao tek 20-ak milijuna korisnika), poslovni korisnici, naročito vlasnici fizičkih lokacija, Foursquare trebaju pratiti, gledati tipove i na njih reagirati, ali ništa više od toga. Za one koji žele biti lokacijsko aktivni, tu je uvijek Facebook koji također ima opciju prijavljivanja. S obzirom na to da se Foursquare najviše koristio zbog tipova, čini se da nama nedostaje Yelp ili kakva slična mobilna aplikacija koja nudi i recenzije mjesta. Foursquare je i dalje iznimno koristan za takve stvari, no trenutačno ne nudi ništa više od toga. Možda još nije vrijeme za brisanje aplikacije s pametnoga telefona i možda se Foursquare probudi, no pored živoga Facebooka, to će biti dosta teško.