Tržište je džungla, a 7. Brending konferencija otkriva kako postati njen kralj

Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. lipnja u Domu mladih Sarajevo.

Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. lipnja u Domu mladih Sarajevo, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

„Brand New Jungle”, slogan je koji šalje jasnu poruku da je uslijed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, s pravilima koja se stalno mijenjaju.

Ovogodišnja konferencija inspirirana je činjenicom da brending strategije koje počivaju na dubinskom istraživanju, preciznim planovima i velikim budžetima, jednostavno više nisu garancija uspjeha.

Brending konferencija je od ove godine i službeni partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“. Vodeći svjetski događaj, u oblasti kreativnosti i komunikacija, održava se svakog lipnja u Cannesu, još od 1954. godine. Kroz ovo partnerstvo Brending konferencija dogovorila je i vrhunsko predavanje predstavnika Cannes Lions, čime organizatori potvrđuju najavu najjačeg programa do sada. Više informacija o konferenciji i Early Bird prijavama na: www.branding.ba.


Propustili ste