SoMo Borac: Otvorene prijave, otkriven žiri i nove kategorije!
- 1. srpnja 2015.
- #SoMo Borac — #SoMo Borac 2015
Kako se približava regionalno najpopularniji medijsko marketinški festival, Weekend, tako dolazi i vrijeme SoMo Borca, najvažnijeg zbivanja i okupljanja za digitalne profesionalce, koji se odvija već treću godinu zaredom. SoMo Borac prepoznaje najbolje iz digitalnog svijeta pa će se tako ove godine dodijeliti čak 24 statue printane u 3D tehnologiji, u osam kategorija.
Neke od njih već su poznate od prošlih godina: SoMo Face (najbolja službena Facebook stranica), SoMust Have (druge društvene mreže – Twitter, Instagram i sl.), CM godine (community manager/ica godine) i SoMo Content (najbolji digitalni content marketinški projekti). Kategorija Viralni blockbuster proširena je na sav viralni sadržaj – ključno je da je viralan, a može se raditi o videu, gifu, infografici i sl. Kategorija SoMo Tech nagrađuje najbolju mobilnu, web, Facebook aplikaciju, aplikaciju za pametne satove ili sličnu primjenu tehnologije. U kategoriji Digitalni mix (Ex There’s not a problem I can’t fix cause I can do it in the mix) novost je da se mogu prijaviti sve kampanje koje su se događale na više digitalnih kanala. I, posljednja novost je kategorija Digitalac godine, u kojoj tvrtke prijavljuju voditelje svojih digitalnih odjela ili voditelje digitalnih projekata, a koje nagrađujemo zbog iznimno kvalitetnih projekata i ostvarenja.
Imamo novost i u žiriju. Ove godine osim klasičnog žirija postoje i predselektori, koji odabiru prvi krug radova. U predselekcijskom žiriju su: Dragan Varagić (Srbija), Ivan Brezak Brkan, Mia Biberović (Hrvatska) i Ekrem Dupanović (Bosna i Hercegovina).
U žiriju sjede: Nikola Vrdoljak (404, Hrvatska), Boris Ličina Borja (Jasno i glasno, Hrvatska), Vlado Karmelić (Drap, Hrvatska), Dubravko Opašić (Degordian, Hrvatska), Matej Špoler (Infinum, Hrvatska), Vanja Bertalan (Web Burza, Hrvatska), Vladimir Čosić (McCann, Srbija), Nikola Barać (Huge Media, Srbija), Igor Bozović (Executive Group, Srbija), Ivan Živković (Pioniri, Srbija), Sašo Dimitrievski (Pristop/Renderspace, Slovenija), Zoran Trojer (Sonce.net, Slovenija), Dubravko Grubišić (httpool, Bosna i Hercegovina), Ejub Kučuk (Mita group, Bosna i Hercegovina), Filip Arsov (Synapse – Digital Agency, Makedonija), Darko Buldioski (New Media, Makedonija) i Tarik Zaimović (Bild Studio, Crna Gora).
I na kraju, najvažnija vijest za sve vrijedne digitalce – prijave su otvorene! I naravno, kao i svih prijašnjih godina, besplatne.
Prijavite se i otkrijte više na www.somoborac.com