Degordian: Efektna kampanja Brloga i GSS-a

Nastavljamo s pripremama za ovogodišnje nagrade SoMo Borac 2014. U tom tonu zamolili smo nekoliko domaćih agencija da nam u nekoliko crtica kažu koja im se domaća digitalna kampanja u proteklih šest mjeseci najviše svidjela. Naravno, a da nije njihova.

Prva nam se javila Anela Senčar iz Degordiana, koja nam je objasnila zašto ju je oduševila ”izgubljena stranica” agencije Brlog i Hrvatske gorske službe spašavanja:

Kako to obično biva, najveću pozornost nerijetko dobivaju kampanje posvećene dobrotvornim ciljevima, a u digitaliji posebno me oduševila ona koju je pokrenuo Brlog u suradnji s Hrvatskom gorskom službom spašavanja u sklopu koje su sve koji imaju svoj web pozivali na donaciju ”izgubljene stranice”. Svidjela mi se zbog svoje jednostavnosti i vrlo izravne poruke – lako je izgubiti se u bespućima interneta, no u stvarnome svijetu bilo bi lijepo kada biste imali nekoga na koga možete bezuvjetno računati.

Nažalost, u takvoj situaciji nema brzih rješenja u obliku Supermana s crvenim plaštem, već su ti junaci mnogo opipljiviji te neprestano stoje na raspolaganju svima izgubljenima u planinama. Upravo tu moć prirode na stranici Error 404, koju su developeri mogli lako implementirati na svoje stranice, predstavlja jednostavna crno-bijela fotografija prirodnog prostranstva. Cilj podizanja svijesti o radu GSS-a time je definitivno postignut, a bilo bi zanimljivo vidjeti i konkretne brojke.

Ne znam koliko je stranica prisvojilo ovu poruku, no svakako je odličan primjer kako digitalno na vrlo jednostavan i inovativan način ukazuje na realne probleme. Vrlo efektno, u svakom slučaju! 🙂

somoborac-banner-cta


Propustili ste