HURA I IAB otvaraju prijave za prestižna marketinška natjecanja

U ponedjeljak, 1. prosinca HURA i IAB otvaraju prijave za tri prestižna marketinška natjecanja - Effie Croatia 2015, koje nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje kampanja, IdejuX, nacionalno kreativno natjecanje i Mixx, licencirano međunarodno natjecanje za najbolje digitalne projekte.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije.  IAB Croatia je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj.

Ključne novosti koje ovogodišnja natjecanja donose usmjerene su prema pružanju mogućnosti što širem broju kompanija i agencija za nagrađivanjem njihove kreativnosti i inovativnosti od strane struke. Natjecanje Effie tako ove godine uvodi novu kategoriju pod nazivom Medijska ideja – prvo natjecanje usmjereno ka promociji i nagrađivanju radova medijskih agencija u Hrvatskoj, natjecanje IdejaX posebno poziva sve domaće kreativce i agencije na sudjelovanje, a nagrada Mixx za radove u online medijima od ove godine nagrađuje i novu kategoriju Branded Content Campaign.

Otvaranje prijava ovim je povodom prokomentirao Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e: “Zahvaljujući izvrsnom odazivu koji svake godine imamo na sva tri natjecanja te uspjehu koji ove nagrade u vidu preporuka predstavljaju dobitnicima ne sumnjamo da će naš žiri i ove godine imati pune ruke posla. Poseban motiv za prijavu što većeg broja natjecatelja predstavlja upravo prošlogodišnja IdejaX na kojoj se pokazalo da su nove, mlade agencije bile nagrađene za svoj predan rad i kreativnost. S druge strane, s većim brojem prijava javlja se i veća mogućnost osvajanja nagrada kao što je pokazalo prošlogodišnje Effie natjecanje, dok izostankom prijave zasigurno izostaje i nagrada, pa ovim putem izražavamo podršku svim budućim natjecateljima”.

S ciljem zadržavanja razine stručnosti i profesionalnosti koja prate žiri triju natjecanja i ove su godine kao predsjednici žirija izabrani vodeći stručnjaci marketinške industrije. Za predsjednika žirija Effie natjecanja izabran je Dario Vrabec, direktor marketinga i razvoja iz kompanije Ledo. Predsjednik žirija Mixxa je Đuro Korać, kreativni direktor tvrtke Nivas, a Joško Jureškin, kreativni direktor agencije Publicis Zagreb, predsjedava žirijem IdejeX.

Rani rok za prijavu na natjecanje Effie Croatia 2015. je 2. veljače 2015., a natjecatelji se mogu prijaviti i na kasni rok koji je otvoren do 3. ožujka. Prijave za Mixx traju do 15. ožujka, a IdejuX . do 25. ožujka 2015. Pobjednici natjecanja će biti proglašeni na Danima komunikacija u travnju 2015.

 


Propustili ste