Nova medijska zanimanja

Na Trećoj branding konferenciji koja se održava 14.6.2013. godine u Sarajevu očekuje nas uzbudljiva tema iz oblasti trendova, digitalnog marketinga i novog načina komuniciranja

Jedan od predavača biće i član Uprave Proximity Zagreb, najveće full service digitalne agencije u Hrvatskoj, Domagoj Davidović koji će govoriti o novim medijskim zanimanjima i alatima. Tema obuhvata utrku tradicionalnih i digitalnih medija, promjene i prilagođavanja tradicionalnih medija novom okruženju, IP televiziji, mobilnim aplikacijama, povezivanja radija – streama s računala, novine u digitalnom izdanju, primjeni smartphonea u komercijalne svrhe.

Sve je izraženiji trend mobilnosti tj. konzumacije sadržaja u pokretu. Iako još polako, vidimo sve veći broj brandova koji se prilagođava tim novim navikama potrošača. Od jednostavnijih prilagodbi poput izrade mobilnih verzija web stranica pa sve do posebnih aplikacija koje su nerijetko i osnova promotivnih kampanja – kaže Davidović.

Promjene okruženje, potrošačke navike, način na koji primamo informacije se mijenja. Odraz današnje kulture i okruženja u kojem živimo je pretvaranje redovnih dnevnih radnji u igru. Potrošači žele zabavu nova iskustva i izazove. I zato se sve pretvara u igru. Brandovi moraju biti spremni zainteresirati i zaokupiti pažnju potrošača sadržajem. Na koji način? To ćete otkriti na Trećoj branding konferenciji. Više informacija o kotizacijama, učesnicima i programu potražite na www.branding.ba.


Propustili ste