Kako napraviti uspješan viral?

Stvoriti sadržaj koji će biti vrijedan “dijeljenja” i o kojem će se govoriti pravo je umijeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom. Razvojem novih platformi i sofisticiranih tehnologija, viralne kampanje nametnule su se kao vrlo učinkovit način za komunikaciju s potrošačima i privlačenje njihove […]

Stvoriti sadržaj koji će biti vrijedan “dijeljenja” i o kojem će se govoriti pravo je umijeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom. Razvojem novih platformi i sofisticiranih tehnologija, viralne kampanje nametnule su se kao vrlo učinkovit način za komunikaciju s potrošačima i privlačenje njihove pažnje. No, kreirati dobar viral o kojem će se
pričati i koji će zabaviti i “pridobiti” publiku nije nimalo jednostavan zadatak.

Ivan Šarić koji je nedavno postigao globalni uspjeh svojim viralom Hire me Jon Stewart je izjavio: “Trebaš proračunati cijelu kampanju. Ako negdje skrene, da je možeš vratiti. Ako skrene u suprotnom smjeru, a nisi to prije vidio, onda još bolje. To nije ono što mnogi misle – napravit ću viralni video, stavit ću ga na YouTube i on će se sam proširiti. Nema šanse. Trebaš imati
medije.”

Ako želite saznati kako i sami možete kreirati viral o kojem će se govoriti i koji će se dijeliti pridružite nam se na HURA-inoj tribini na temu virala koja će se odžati 8. svibnja u 20 sati u klubu Pepermint.

Odabrane primjere uspješnih, ali i manje uspješnih, virala komentirat će Ivan Šarić, Davor Bruketa, Nebojša Grbačić i Davor Runje.

cta-planb-3


Propustili ste