Društveno mrežna strategija – osnove
- 15. ožujka 2013.
Svaki ozbiljan nastup na društvenim mrežama zahtjeva i pomno pripremljenu strategiju koja ipak mora biti prilagodljiva jer se društvene mreže mijenjaju iz dana u dan. Tko god je prisutan profesionalno na Facebooku to dobro zna – danas je veličina fotografija za oglase u jednom, a već sutra u drugom formatu. Osim toga i broj korisnika pojedinih mreža brzo raste pa se je, kao i uvijek do sada na intrenetu, potrebno stalno prilagođavati. Zato su strategije koje pišemo više smjer i vodič a ne čvrsta pravila kojih se moramo držati.
Za konkretno akcijsko djelovanje bit će vam potreban akcijski plan koji precizno definira što se komunicira na kojoj do društvenih mreža, a naglasak se stavlja i na protokole u slučaju krize ili koliko vremena može proći od postavljenog pitanja do odgovora.
Kada pripremate komunikaciju, ključan će vam biti tzv. social media kalendar koji se radi na tjednoj ili mjesečnoj bazi a koji sadržava objavu i tehničke podatke o točnom vremenu objave. Osim strategije, izvedbenog plana i komunikacijskih poruka vrlo je važna, naročito za slučaj krize, edukacija tima koji na komunikaciji radi. Inače, sama kriza se može početi širiti sa društvenih mreža prema van odnosno obratno iz vana prema društvenim mrežama. Želite li biti sigurniji da će se kriza izbjeći odnosno minimizirati, riješite to postavkama na društvenoj mreži. Tako na block listu možete dodati neprimjene riječi ili smanjiti vidljivost podstarnice na kojoj su komentari drugih osoba. I naravno, uvijek je dobro čim otvorite stranicu ustanoviti kućna pravila koja ćete jasno definirati, napisati i postaviti tako da su svima vidljiva.