Darko Buldioski: SoMo Borac je super način da se stimuliraju dobri radovi
- 30. srpnja 2014.
- #Darko Buldioski — #NewMediaMK — #SoMo Borac — #SoMo Borac 2014 — #SoMo nagrade — #somoborac
Ususret ovogodišnjim dodjelama SoMo Borac nagrada na portalu planb.hr počinjemo sa serijom intervjua domaćih i regionalnih digitalaca koji će nas upoznati s agencijama u kojima rade, predstaviti nam najdraže projekte, predvidjeti digitalne trendove koji dolaze te svojim riječima objasniti zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac. Prvi je na redu Darko Buldioski, osnivač i CEO agencije NewMediaMK iz Skoplja!
Piše
Boris Ličina Borja
Upoznajte nas sa svojom agencijom. Što sve radite, koji su vam najdraži projekti?
NewMediaMK kreativna je agencija koja se bavi digitalnim marketingom više od četiri godine. Kako smo bili dosta aktivni kao individualci na društvenim medijima, većinom su nas prepoznali i angažirali upravo za te usluge. Vrlo rano smo radili Twitter, Foursquare, Facebook… kampanje u kojima smo kombinirali offline i online aktivnosti kako bismo dobili odlične engaging kampanje za naše klijente. Danas radimo više od toga – internetske strategije, online PR, kreiramo zaista mnogo sadržaja, a nedavno smo pokrenuli i vlastiti servis BuzzBase.
Ima dosta kampanja koje s dragom voljom prepričavamo. Posljednjih nekoliko mjeseci pri srcu nam je kampanja #DzaBestPredizvik za lokalnu prepaid ponudu telekom operatera ONE. Izabrali smo 100 sudionika aktivnih na društvenim mrežama i svakome smo tijekom tri tjedna poslali deset zadataka koji su trebali biti obavljeni online i offline. Svaki zadatak bio je priča za sebe, mnogo se ljudi zabavljalo, natjecalo i zaista dominiralo na lokalnom internetskom podneblju.
Naša druga najpoznatija kampanja jedna je od naših prvih kampanja #ТвитерАјвар. Riječ je o prvom lokalnom tvitapu iza kojeg je stajao brend. Cilj je bila promocija proizvoda lokalnog proizvođača ajvara i ostalih sličnih proizvoda. Napravili smo nekoliko različitih aktivacija tijekom samog tvitapa po čemu ga i danas ljudi pamte i pričaju o njemu, a taj case study spominje se i na Ekonomskom fakultetu u Skoplju kao primjer pozitivne studije slučaja.
Postoji li neki regionalni digitalni projekt koji vas je oduševio u posljednjih godinu dana?
Meni je prva na pamet pala I have a Kraš on You. Kampanja koja je totalno dominirala širom svijeta. Obožavam kampanje koje kombiniraju offline i online elemente. Jednostavno, uključenost pojedinaca na sasvim je drugoj razini.
Koji će digitalni trendovi prevladavati sljedeće godine?
Mobile već dominira, ali to nije ništa novo. Sadržaj je svakako globalna tema, a usput tu je i tzv. native advertising. Smatram da će i distribucija sadržaja (content seeding) kao tema postati vrlo zanimljiva u našoj regiji, ali to je vjerojatno zato što sam u posljednje vrijeme preokupiran BuzzBaseom. 😉
Što savjetujete onima koji prijavljuju svoje radove na SoMo Borac? U čemu je tajna – u dobroj prezentaciji ili nečem drugom?
Mislim da je tajna uspjeha u samoj kampanji koja mora biti dobra, a to bi značilo dobro povezivanje osnovnih poslovnih ciljeva s akcijama same kampanje. Nisu važne Facebook aplikacije, spamanje i sl. Važno je da su ljudi prihvatili tu kampanju i pronašli osobnu motivaciju da istu proslijede svojim prijateljima. To je prema meni social…
Zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac?
Tržište se mora razvijati, ovo je jedan od super načina da se stimuliraju dobri radovi jer brendovi i agencije žele, pored zadovoljnih korisnika, i od samih kolega dobiti priznanje da su nešto dobro učinili.
SoMo Borac se dodjeljuje na Weekend Media Festivalu u sljedećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have (Instagram, Twitter, Vine i ostale društvene mreže), CM godine (community menadžer/ica godine), SoMo Content (najbolji contentmarketinški projekt), Viralni blockbuster (internetski video godine), There’s Not A Problem I Can’t Fix Cause I Can Do It In The Mix (društvenomrežni miks), Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija) i Hodam i gledam (mobilni site ili kampanja).
Prijaviti se možete na www.somoborac.com/prijava. Svakodnevne novosti vezane za ovu najvažniju digitalnu nagradu možete pratiti i na službenoj Facebook stranici – www.facebook.com/somoborac.