BalCannes najboljih 25 kampanji

Žiri sastavljen od uglednih specijaliziranih novinara u Rovinju je izabrao najbolje od regionalne reklamne produkcije.

Između brojnih radova pristiglih na regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes jučer je izabrano 25 najboljih. Nakon cjelodnevnog žiriranja uoči početka ovogodišnjeg Weekend Media Festivala u Rovinju, žiri sastavljen od uglednih novinara specijaliziranih za marketinšku industriju, ocijenio je koje su kampanje obilježile proteklo razdoblje, i ostat će zapamćene po originalnosti, kvaliteti izvedbe i tržišnoj uspješnosti.

Ovogodišnjim žirijem predsjedao je Boris Eftimovski (Marketing 365), dok su žiri još činili Ivan Brezan Brkan (Netokracija), Ekrem Dupanović (Media Marketing), Marjan Novak (Marketing magazin) i Ivana Parčetić (Marketing mreža).

Najbolji radovi na reviji BalCannes 2015. abecednim poretkom su:

Apple u UniCredit Banci – Ovation BBDO
Beck’speriment – Drap
Bubamara – McCann Sarajevo
Buca i Ljupče – McCann Beograd
Chipsy Domaćinski – Ovation BBDO
CROmpiri – Imago reklamna agencija
Dog Pookies – Mayer McCann
Erste banka_Online krediti – Grey Worldwide Zagreb
Grad novih Idea – Communis
Heineken Champion the Match – Publicis Worldwide Zagreb
Hrvatska Lutrija Eurojackpot – Real grupa
Jumper Transfers Everything – Formitas BBDO
Kako preživeti grozan posao – McCann Beograd
Kazalište za kasnije – Studio Sonda
Living my life – Pristop
Ljubičanstveno – McCann Sarajevo
Movember je celo leto – Luna TBWA
Nadimci – BBDO Zagreb
Naučimo biti veliki – Bruketa&Žinić OM
Nelagoda – Bruketa&Žinić OM
Oral Giving – Imago reklamna agencija
Red Phone – New Moment New Ideas Company Skopje
Spavač – K&K Promotion
Srbija Uživo – McCann Beograd
Suglasnik za život – Imago reklamna agencija

Ovih 25 projekata, predstavnici agencija danas će dodatno predstaviti petminutnim prezentacijama od 16.45 sati u glavnoj dvorani Weekend Media Festivala.

Osim toga, agencijama čiji se rad našao među najboljih 25 pruža se jedinstvena prilika da se predstave i u globalnoj konkurenciji. Partnerstvom BalCannesa i globalnog natjecanja Epica Awards ostvareno je 50% popusta za prijave agencija na ovogodišnje Epica nagrade, koje će se u studenom održati u Berlinu.

Podsjećamo, regionalna revija reklamnih agencija BalCannes ovog se rujna (septembra) četvrti put održava kao dio Weekend Media Festivala u Rovinju. Pozvane da sudjeluju, i tako se predstave u ovom pregledu agencijskog tržišta regije, bile su sve reklamne agencije iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije i Makedonije. Svi prijavljeni radovi naći će se na stranicama BalCannes Yellow Pages, gdje se će se moći pregledavati tijekom cijele godine.

Organizatori BalCannesa su Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festival.


Propustili ste