Top 7: Božićne kampanje 2015.
- 2. prosinca 2015.
- #Božić — #marketing — #oglasavanje
Božićni oglasi koji nam najavljuju svima najdraže razdoblje u godini rado su viđeni. I ove godine s nestrpljenjem smo očekivali oglase naših omiljenih brandova koji nas svake sezone iznova iznenađuju i oduševljavaju. Evo nekoliko onih koji su privukli našu pozornost:
1. John Lewis Christmas Advert 2015 – #ManOnTheMoon
Kampanja trgovačkoga lanca John Lewis svake godine na simboličan način označava početak sezone božićnih blagdana. I ove godine nadmašili su sami sebe šaljući jedinstvenu poruku koja je ganula mnoge i, nadamo se, pobudila pozitivan božićni duh među ljudima.
2. EDEKA Weihnachtsclip – #heimkommen
Reklama kakvu zasigurno nismo očekivali. Pod dojmom možemo slobodno reći da bi poruku koju prenosi ovaj video trebalo uvažavati tijekom cijele godine, a ne samo tijekom blagdana. Trebamo znati i uvijek imati na umu ono što nam je najvažnije u životu.
3. Lidlova božićna škola
Što je sve potrebno za pravi božićni ugođaj, zna i LIDL. Uz kampanju #SchoolOfChristmas, putem nekoliko prigodnih lekcija, ništa vam neće promaknuti u ovogodišnjoj pripremi za Božić.
4. Duracell Star Wars Commercial: Battle for Christmas Morning
Snaga mašte, a pogotovo dječje, ne smije se podcijeniti, a dokaz tome je i Duracellova božićna kampanja. Osim prigodne blagdanske tematike, ova nas je kampanja oduševila i prigodnom Star Wars tematikom. Mediji pišu kako je to kampanja osmišljena kao nijedna do sada, a uz to upozorava se i na navodno otkrivanje detalja novoga serijala, prema tome… spoiler alert!
5. Sainsbury: Mog’s Christmas Calamity
Božićna reklama koja na simboličan način poručuje kako kao društvo trebamo misliti i na one koji ne mogu sami svojoj obitelji priuštiti Božić kakav zaslužuju. Život nam se može promijeniti u trenutku, a pomažući drugima možemo biti sigurni da će nam se dobra djela vratiti onda kada nam je to najpotrebnije.
6. The Body Shop® Christmas Video 2015: Jingle Bells
Iako nas je dobro nasmijala, a jamčimo da će i vas, ova božićna kampanja, kao i većina drugih, ima humanitarni karakter. Osim samoga pričanja priče o važnosti humanitarnoga djelovanja, ovom kampanjom tvrtka zaista i čini dobro djelo, i to za one koji su vrlo često zaboravljeni.
7. Božić na Coca-Cola način
I za kraj, neizostavna Coca-Cola. Ove godine oduševila je i iznenadila mnoge svojim vrlo kreativnim mašnicama.
Iako bez poznatoga Coca-Cola kamiona, što je mnoge ljubitelje branda razočaralo, i ovogodišnji nas je videooglas Coca-Cole koji prenosi pravi božićni duh doista oduševio.