Zašto je blogerima potreban Google+

Premda većina blogera promovira vlastiti sadržaj putem dviju najpopularnijih mreža, Facebooka i Twittera, ono što bi uistinu pomoglo rastu online prisutnosti i popularnosti jest povezivanje tog sadržaja s mrežom Google+.

Otkako nam je predstavljena mreža Google+ konstantno se mijenjala te nikako nije uspjela zasjeniti Facebook ili Twitter. Mnogi ni danas ne znaju kako točno funkcionira Google+, a vjerojatno se ni ne trude mnogo jer su vjerni fanovi neke druge društvene mreže i još jedna im naprosto nije potrebna (pogotovo ako im nije posve jasno kako ona uopće funkcionira).

Međutim, situacija je vrlo jednostavna i otkako je u igru ušao tzv. Author Rank trebali bismo još jednom razmisliti o korištenju ove mreže (odnosno, početi je aktivno koristiti). Ovo se prvenstveno odnosi na blogere. Razlog je jednostavan – sve ono vrijeme koje se provede na bilo kojoj drugoj društvenoj mreži za tražilice poput Googlea ne znači praktički ništa, s druge strane, korištenje mreže Google+ može vam poboljšati status, odnosno vidljivost na ovoj najpopularnijoj tražilici.

Aktivnost na mreži Google+ nije ništa komplicirano, a kao i kod svake druge mreže – angažman je najbitniji. Nitko se s vama neće povezati ako zapravo ne zna tko ste. Za početak je potrebno ispravno kreirati profil, a to znači upotrijebiti pravo ime (jer bilo kakva druga opcija neće imati mnogo smisla želite li maksimalno iskoristiti prednost ove mreže). Želite li u ime uvrstiti naziv vašega bloga, to možete učiniti tako da naziv upišete u rubriku nadimka.

Slika profila ne smije se zanemariti i greška bi bila staviti bilo koju fotografiju koja ne predstavlja upravo vas, kao što nikako ne smijete zanemariti ispravno popuniti rubriku tagline. Idealno bi bilo upotrijebiti svega 40-50 znakova s pomoću kojih ćete sažeto i vrlo jasno opisati o čemu je vaš blog. Ovaj početak kreiranja profila bitan je kako biste se vrlo jasno mogli predstaviti publici. Dobro postavljen Google+ profil, na kojemu dijelite sadržaj koji ste objavili putem svog bloga (ili nekog drugog medija), omogućit će daleko bolju prisutnost na webu nego bilo koja druga društvena mreža.

Većina blogera i dalje smatra kako je za promociju vlastitog sadržaja i više nego dovoljan Twitter ili Facebook, što je daleko od istine jer Google+ koristi razne Googleove algoritme s pomoću kojih se vrlo lako možete probiti na prva mjesta rezultata pretrage ove najpopularnije tražilice. Osim probijanja na prva mjesta tražilice, vrlo brzo može se stvoriti kvalitetna online zajednica na ovoj mreži putem koje također širite svoj sadržaj.

S obzirom na to da vam je cilj proširiti svoje krugove (tzv. Circles), potrebno je imati na umu da dijeljenje dobrog sadržaja ne znači dijeljenje isključivo vlastitog sadržaja, nego je potrebno dijeliti i onaj tuđi. Često objavljivanje vlastitog, ali i originalnog sadržaja putem bloga, koji ćete potom podijeliti i na mreži Google+, kao i dijeljenje tuđeg sadržaja itekako će pomoći povećanju vaše online prisutnosti i popularnosti.

Također se ne treba zaustaviti samo na dijeljenju tuđeg sadržaja, nego periodično i kliknite na tzv. ”+1” ako vam se nešto svidi. Ovaj ”+1” u principu je nešto poput famoznog lajka na Facebooku. Kao što lajk na Facebooku povećava prisutnost sadržaja na toj mreži, tako i ”+1” to radi na ovoj mreži. Zahvaljujući tzv. krugovima Google+ je savršeno mjesto na kojemu se blogeri mogu okupiti u online zajednici i međusobno dijeliti sadržaj koji će pritom pomoći rastu ovakve zajednice koja se temelji na zajedničkim interesima.

Jednom kada kreirate svoj profil na ovoj mreži, on se prenosi putem svih Googleovih platformi. To svakako pomaže pri povećanju vaše publike, a s obzirom na to da su vaši objavljeni radovi povezani s vašim profilom, online korisnici vrlo lako mogu doći i do ostatka sadržaja koji ste (nekad ranije) objavili.

Google+ omogućuje da objedinite sve vaše blogerske uratke, kao i one drugih blogera koje simpatizirate. Čak i kada nešto podijelite i primijetite da se taj sadržaj nije proslijedio, bez obzira na to radi li se o lošijem sadržaju ili jednostavno još nemate dovoljno veliku publiku koja bi to učinila, ne treba se zamarati time i definitivno ne trebate iznova dijeliti isti sadržaj, jer biste zbog bespotrebnog ponavljanja određenih objava riskirali gubitak dijela dosadašnje publike koju ste okupili oko sebe.

Naprosto je potrebno neko vrijeme kako biste proširili svoje krugove, a to se najbolje može učiniti objavljivanjem novog i zanimljivog sadržaja koji vaš blog čini kvalitetnim. Googleov Author Rank nikako ne biste trebali zanemariti s obzirom na to da njime Google nastoji ustanoviti utjecaj raznih autora (i njihova sadržaja) na društvene mreže, te s pomoću ovog alata svakako možete poboljšati svoju online prisutnost i popularnost. A ono što vam je prije svega potrebno jest profil na mreži Google+.

cta-planb-3


Propustili ste