Šesti po redu Weekend Media Festival ponovno u Rovinju
- 4. rujna 2013.
- #SoMo Borac — #Weekend Media Festival
Oko 4 000 sudionika u festivalskim prostorima stare Tvornice duhana moći vidjeti rasprave o novim trendovima u poslovanju, razgovarati s vodećima ljudima medija iz regije te vidjeti prezentacije stručnjaka iz globalnih kompanija poput Nestlea i Googlea, a na ovogodišnjem Weekendu najavljeno je sudjelovanje više od 100 predavača i panelista koji će održati predavanja i sudjelovati na panelima u četiri festivalske dvorane.
Čelni ljudi vodećih telekom kompanija iz Hrvatske i Srbije govorit će o novim poslovnim modelima na tržištu telekomunikacija, dok će bankari, osiguravatelji i investitori na panelu „Financijska industrija u novom tehnološkom okruženju“ otkriti kako se oni prilagođavaju tehnološkim promjenama u poslovanju svojih klijenata.
Veliki interes sudionika festivala i medija mogla bi izazvati panel rasprava „Politički dos and don’ts“, u kojoj je najavljeno sudjelovanje predsjednika Liberalno demokratske partije Srbije Čedomira Jovanovića. O novinama, ali poslovnim, govorit će se i na panelu „Yesterday’s papers“, gdje je najzanimljiviji gost sir Geoffrey Owen, glavni urednik Financial Timesa od 1981. do 1990. godine. Owen je danas profesor na Londonskoj školi ekonomije i političkih znanosti, gdje predaje korporativnu strategiju, upravljanje i međunarodnu konkurentnost.
Bosanskohercegovački filmski redatelj Danis Tanović bit će gost drugog dana Weekend Media Festivala. U razgovoru „jedan na jedan“ Tanović će iznijeti svoje viđenje trenutačne situacije u regionalnoj kinematografiji i suradnje među državama bivše Jugoslavije, dok će o kulturnoj suradnji među zemljama regije, ali na području glazbe govorit ravnatelj Beogradske filharmonije Ivan Tasovac.
Weekend Media Festival od početka je u Rovinj dovodio i goste iz najvećih globalnih kompanija, pa će tako biti i ove godine. Tom Buday, globalni šef marketinga i komunikacije s potrošačima najveće svjetske prehrambene industrije Nestlé održat će predavanje o tome kako Nestlé pristupa kupcima u digitalnom svijetu te kako određuje povrat investicije izgrađivanja branda. Iz Googlea nam dolazi Nir Korczak, voditelj sektora izvoza u Googleu Izrael, zaslužan za popularnost Start-up Nationa diljem svijeta.
Na 6. Weekend Media Festivalu također će se po drugi put održati regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, koja je lani proglašena marketinškim događajem godine.
Prvi put ove godine na Weekend Media Festivalu održat će se i dodjela regionalne internetske nagrade SoMo Borac. Nagrada se dodjeljuje u više kategorija, među ostalima za najbolje Facebook stranice, Twitter i Instagram profile, najbolje mobilne aplikacije, tablet magazine i internetski video godine. Prijave su besplatne, a traju do 10. rujna.
Čuveni partyji na Weekendu su najbolja mjesta networkinga na festivalu. Počinjemo u četvrtak s Weekend family reunion u klubu Pepermint u Rovinju, u petak u dvorani Vikend održava se veliki Multimedijalni party Hrvatskog Telekoma, dok je subota rezervirana za poznatog srpskog glumca Sergeja Trifunovića sa svojim Big Bandom.