Uber sigurno dolazi u Hrvatsku i Srbiju – očekuje otpore

Još se traže lokalna rješenja, jer se Uber svugdje trudi prilagoditi svoj poslovni model.

Uber sigurno dolazi u Hrvatsku i Srbiju, odnosno Zagreb i Beograd, jer mu je cilj biti svugdje gdje je ljudima potreban siguran i jeftin prijevoz, potvrdio je izvršni direktor Ubera za Istočnu Europu Anthony le Roux na 8. Weekend Media Festivalu. Odluka kada će Uber ući na tržišta Srbije i Hrvatske još nije donesena, lokalna rješenja se traže, jer se Uber svugdje trudi prilagoditi svoj poslovni model.

„Na svakom tržištu očekujemo otpore, zbog toga pažljivo proučavamo regulativu prije dolaska, ali ne smatramo da su tržišta u ovoj regiji izazovnija od drugih“, rekao je le Roux, jedan od sudionika panel rasprave „Digitalni biznis modeli“, održane prvoga dana Weekenda.

Na panelu „Mediteran kakav (ne) bi trebao biti“ predstavljen je novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma temeljen na sloganu „Croatia, Full of Life“. Više stotina posjetitelja u dvorani Vikend moglo je vidjeti prve vizuale nove kampanje, kao i film kojim je objašnjeno kako se došlo do novog koncepta izraženog sloganom „Full of Life“. Spotovi nove kampanje bit će predstavljeni sljedeći tjedan u Londonu, na velikoj prezentaciji hrvatskog turizma.

Uz Uber i novu kampanju hrvatskog turizma, posjetitelje Weekenda u velikom su broju privukla i predavanja Scotta Thwaitesa, koji je govorio o mogućnostima oglašavanja na Twitteru, te prezentacija humanitarne utrke Wings for Life, koju vodi bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson. Predsjednik Uprave Konzuma Darko Knez predstavio je trendove u trgovini 21. stoljeća, koja će se, po njemu, sve više prebacivati na internet, ali ni fizičke trgovine neće nestati.

Drugi dio konferencijskog programa 8. Weekend Media Festivala donosi također niz zanimljivih predavanja i panel rasprava. Članovi grupe Laibach govorit će o tome kako je jugoslavenska provokacija postala globalni fenomen, Caspar Schlickum iz Xaxisa predstavit će programmatic, sasvim novu metodu zakupa medija, a BalCannes će prikazati 25 najboljih projekata agencija iz regije.

Program prvoga dana 8. Weekend Media Festival zaključuju velikom koncertom osječki hip hopper Kandžija i njegov band Gole žene.

Sve informacije o festivalu, kao i program možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.


Propustili ste