SoMo Content: Sve što morate znati o content marketingu 2015. godine

I ove se godine na SoMo Borcu, koji se odvija u sklopu Weekend Media Festivala, dodjeljuju priznanja za najbolje contentmarketinške projekte. Slijedi sedam trendova s kojima se morate upoznati

1. Produkcijski budžeti će rasti

Ove i iduće godine fokus će biti na ulaganju u kvalitetu – profesionalci koji znaju svoj posao i bolja produkcija obilježit će godinu. Velik dio onih koji stvaraju bilo kakav content marketing sve napore će uložiti u poboljšanje kvalitete sadržaja. To naravno ne znači da će se količina sadržaja smanjiti.

2. Distribucija će biti još važnija

Bez dobre distribucije sadržaja nema ni rezultata. U praksi to znači da će se trošiti još više na oglašavanje na društvenim mrežama ili drugim kanalima koji će publiku dovesti do sadržaja. I, kao i svake godine, eksperimentirat će se s novim kanalima.

3. Strategija će uvijek biti na prvome mjestu

Ni prije ni danas bez dobre strategije nema ni dobrog contentmarketinškog projekta. Kako pokazuju brojke Content marketing instituta, 43% B2C tvrtki s dokumentiranom strategijom smatra se i efikasnijima – u odnosu na 33% onih koji je nemaju. Strategiju napišite, ali improvizirajte i shvatite je kao vodič, a ne zakon.

4. Mjerenje će se modificirati

O ovome je Contently još prošle godine napisao odličan blog post, uperivši prstom u ono što bismo zapravo trebali mjeriti. Ovisno o sadržaju ta će se mjerenja mijenjati – u slučaju, primjerice, blog posta važnije će biti je li ga korisnik pročitao nego koliko ih je došlo.

5. Odnos s korisnicima bit će na prvome mjestu

Kako je utvrđeno istraživanjem Smart Insightsa, najvažniji cilj kompanijama (88%) koje se koriste content marketingom ove će godine biti uspostavljanje kvalitetnog odnosa s korisnicima. Na drugom je mjestu engagement, a na trećem brand awareness.

6. Video će i dalje rasti

Video će bez imalo sumnje obilježiti ovu godinu, a zasigurno i nekoliko idućih. Bez obzira na to je li snimljen, traje 6 ili 15 sekundi ili se radi o streamingu putem novih servisa poput Periscopea, morate ga imati.

7. Mobilni uređaji će dominirati

Još jedna činjenica koju nije teško ustanoviti, dovoljno je osvrnuti se oko sebe. Svi su na mobilnim uređajima, čitaju i gledaju različite sadržaje. Naravno, neki od njih ubrajaju se i u contentmarketinške. Važno je spomenuti i kako će Google penalizirati stranice koje nisu prilagođene mobilnim uređajima, pa je to jedan od ovogodišnjih trendova.

somo-borac-cta-banner_novo


Propustili ste