Kako milenijalci mijenjaju način komunikacije

Milenijalci postaju najzastupljenija ciljana skupina koja je gotovo svakome važna.

Svakome brandu ili tvrtki koji se žele približiti generaciji do 35 godina, milenijalci trebaju biti ciljana skupina broj jedan. Više se ne obraćamo onima koji su rođeni u vrijeme crno-bijelih televizora i prije interneta.

Proteklih godina naširoko se priča o tome kako će milenijalci promijeniti način na koji komuniciramo, radnu atmosferu, način života… Ipak, dok svi tako pričamo o tome, milenijalci postaju najzastupljenija ciljana skupina koja je gotovo svakome važna.

Ako još uvijek niste čitali o tome tko su milenijalci, ukratko – to su generacije onih koji su rođeni tijekom ‘80-ih i ‘90-ih godina i danas imaju između 20 i 35 godina. Smatra se da će do 2020. godine milenijalci činiti 50 % radno sposobnoga stanovništa. Za njih je karakterističan manjak pozornosti (neki stručnjaci smatraju da mogu zadržati pozornost do maksimalno 12 sekundi), što znači da se morate doista potruditi kako biste im zapeli za oko. Također, smatra se da milenijalci ulaze u brak sve kasnije, aktivno koriste suvremene tehnologije, non-stop su online i veoma su samouvjereni. Zašto je sve to bitno i kako komunicirati s tom generacijom?

Mobilnost

Milenijalci su gotovo uvijek online i najčešće surfaju putem mobilnih uređaja – pametnih telefona i tableta. Stoga sve što im predstavljate, trebate prilagoditi mobilnim uređajima. Stranica vam nije responzivna? Možete se oprostiti s posjetima webu. Također, razmišljajte o mobilnim aplikacijama i dodatnim online sadržajima, kako na webu, tako i na društvenim mrežama.

Upoznajte ih

S obzirom na to da su rođeni u doba interneta, milenijalci su prirodno pametni. Šalu na stranu, oni dobro znaju što im je potrebno i ne ustručavaju se to reći. Pratite svoju ciljanu skupinu, slušajte što priča i čitajte o čemu piše. Tako ćete dobro znati što im možete ponuditi i što neće odbiti.

Brzina

Tehnološka gerneracija neće čekati 15 sekundi, niti 10. Oni žele odgovor odmah. Ako imate korisničku podršku, brzina je “must”. Ako dobijete pitanje i ne odgovorite u roku od sat vremena, promašili ste. Potrudite se biti što brži u komunikaciji sa svim generacijama pa vam neće biti teško prilagoditi se i brzim milenijalcima. Izbjegavajte upućivati ih na brojeve telefona jer preferiraju pisanu komunikaciju, i to po mogućnosti putem neke chat aplikacije.

Novo prije boljega

Milenijalci obožavaju nove tehnologije, aplikacije, gadgete. Ponudite im nešto novo, trendy i aktualno, nije važno je li to bolje od onoga što ste im već nudili. Oni su early adopteri i bit će sretni da mogu prvi nešto isprobati i proučiti. Pogotovo ako to zahtijeva neki dodatan angažman s kojim se nisu imali prilike prije susresti.

Personalizacija

Obraćajte im se osobno. Milenijalci ne vole poopćeno obraćanje i formalnu komunikaciju. Jeste li primijetili kako neki brandovi komuniciraju s fanovima na “Ti” i to vam je djelovalo pomalo čudno? Upravo ti brandovi svoju komunikaciju prilagođavaju milenijalcima.

Postoji još mnogo toga na što trebate obratiti pozornost pri komunikaciji s milenijalcima, ali ovo su neke osnove s kojima morate početi – osim ako već niste.


Propustili ste