Kako prenijeti pravu poruku pravoj osobi? Otkriva Googleov stručnjak!
- 24. veljače 2017.
Vodeći globalni i regionalni stručnjaci iz područja digitalnog poslovanja, marketinga i medija podijelit će svoje iskustvo i znanja sa sudionicima Digital Takeovera, najveće regionalne konferencije o digitalnim trendovima. Jedan od predavača čije bogato i zanimljivo iskustvo će privući veliko zanimanje sudionika je Damian Huba, voditelj Google tima za Media Buying rješenja u Centralnoj i Istočnoj Europi.
Huba je posljednje četiri godine zadužen za odabir najboljih medijskih rješenja u DoubleClicku, tehnološkom produžetku Googlea. Kroz svakodnevnu suradnju s agencijama i marketinškim stručnjacima specijalizirao se za performance marketing, web analitike i kreiranje strategije za online marketing. Prije nego što se pridružio Googleovom timu, Damian je predavao Digitalni marketing na AGH fakultetu znanosti i tehnologije u Krakowu gdje je studentima prenosio svoju strast prema novim tehnologijama i startupovima.
Učinkovite digitalne kampanje
Kako u današnjem svijetu imamo pristup ekstremno naprednim i moćnim alatima koji marketinške kampanje mogu učiniti veoma uspješnima, Huba će svojim predavanjem na Digital Takeoveru pobliže pojasniti što je sve potrebno za uspješne, personalizirane i mjerljive kampanje digitalnog marketinga. Otkrit će nam i digitalne alate uz koje možete prenijeti pravu poruku u pravom trenutku pravoj osobi.
Pridružite se i vi!
Kako biste saznali više o revoluciji koja stiže priključite se i vi Digital Takeoveru – najvećoj digitalnoj konferenciji na ovom području. U zagrebačkom Cinestaru u Branimir centru 14. ožujka 2017. okupljaju se stručnjaci iz različitih područja koji će razgovarati o aktualnim temama. Neke od njih su: content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video i mnoge druge. Na programu su predavanja, paneli i diskusije te radionice pod vodstvom Visokog učilišta Algebra, edukacijkog partnera konferencije.
Posjetite službenu web stranicu i osigurajte svoje kotizacije, a novosti o konferenciji pratite i na društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru i LinkedINu.