Posjetili smo: Marketing Automation Day

Konferencija Marketing Automation Day održana je 7. ožujka u Beču.

Prva Marketing Automation Day konferencija održana je 7. ožujka u Beču u organizaciji tvrtki SALESManago i austrijske tvrtke .brandREACH. Na konferenciji su sudjelovali predstavnici tvrtki koje djeluju u različitim poslovnim granama, a doticajna točka im je želja za što efikasnijim upravljanjem vremenom djelatnika tvrtke, kao i efikasno upravljanje korisničkim iskustvom u svrhu poboljšanja prodaje.

Što je to upravljanje korisničkim iskustvom?

Na engleskom Customer Relationship Management (CRM) je alat za uspješno upravljanje ukupnim potrošačevim iskustvom tj. slikom koju potrošač stvara o tvrtki kroz svoja pozitivna i negativna iskustva stvorena tijekom nekog vremena ili točnije od stupanja u odnos s pružateljem usluga ili proizvođačem, pa sve do kraja njihova odnosa. CRM sustavi organiziraju i automatiziraju prodajne procese, marketing i službu pomoći.

Prema predviđanjima koja su iznijeli B. Frey i M. A. Osborne sa Sveučilišta u Oxfordu, Marketing Automation eliminirat će oko 47 posto od manualnih aktivnosti u marketingu. Jedan od alata za upravljanje korisničkim iskustvom upravo je SALESmanago.

Na putovanje kroz ovaj ovaj kolaboracijski alat odveli su nas Bartosz Kotulski (voditelj Međunarodne prodaje u SALESmanago), Julius McBride (Business Development Manager u SALESmanago) i Michael Vaclav (CEO | Marketing & Sales Workflow stručnjak tvrtke .brandREACH).

Predstavljena platforma za automatizaciju marketinga i upravljanje korisničkim iskustvima idealna je za e-trgovine, B2C i B2B tvrtke svih veličina.

SALESmanago softver omogućuje tvrtkama postizanje izvrsnih prodajnih rezultata, automatizacijom procesa i personalizacijom u više‐kanalnom okruženju (eng. Multi‐channel enviroment) u kojem maloprodavač koristi dva ili više uobičajenih maloprodajnih formata koji ne uključuju prodaju putem trgovina već internet maloprodaju, katalošku maloprodaju, izravnu maloprodaju i sl.

Što smo na konferenciji saznali o platformi SALESmanago:

  • Više od 6000 klijenata u 40 zemalja, od toga je većina Ecommerce i B2C tvrtki
  • Ključni korisnici SALESmanaga su Amrest, Orange, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, ToysR US, Praktiker
  • Kroz sustav SALESmanago upravlja se s preko 300 milijuna e-mail adresa korisnika tvrtke
  • Trenutno u sustavu radi 250 zaposlenika u New Yorku, Londonu, Krakovu, Varšavi i Bukureštu
  • Osnovana 2011., investori: 3TS (Cisco, EIF, EBRD, OTP, Sitra, 3i and KfW)
  • Preko 500 zastupstva po cijelom svijetu i prodajni uredi u 20 zemalja
  • Ključni proizvodi: SALESmanago Marketing Automation, APPmanago Mobile Marketing Automation
  • Prema Datanyze.com SALESmanago je ocijenjen kao svjetski TOP6 softversko rješenje za marketing automatizaciju
  • Venturebeat ocjenjuje SALESmanago za globalnog lidera u marketing automatizaciji B2C-a za male i srednje poslovne subjekte.

Foto: www.brandreach.at


Propustili ste