Milica Cetinić: Nagrada SoMo Borac vrhunsko je priznanje stručnjaka iz cijele regije
- 18. kolovoza 2014.
- #jasno i glasno — #Milica Cetinić — #SoMo Borac — #SoMo Borac 2014 — #SoMoBorac Awards
Ovaj tjedan, u novoj seriji SoMo Borac intervjua, razgovarali smo s našom dragom Milicom Cetinić koja nam je objasnila zašto se treba prijaviti za najvažniju internetsku nagradu, otkrila tajnu dobre prijave te istražila digitalne trendove koji će prevladavati sljedeće godine. I naravno, podsjetila nas i na to kako je nagrada SoMo Borac precool 3D printana statua!
Piše
Boris Ličina Borja
Upoznajte nas sa svojom agencijom. Što sve radite, koji su vam najdraži projekti?
Jasno & Glasno prva je hrvatska tvrtka specijalizirana za content i community menadžment. Među ostalim, bavimo se i produkcijom kompletnih digitalnih strategija za domaće i inozemne tvrtke. Malo je reći da je naš tim u svome poslu strastven. Ja sam u prvome redu zadužena za izradu strategija nastupa na društvenim mrežama kao i za njihovo provođenje te za vođenje predanog social media tima u Jasno & Glasno u svim segmentima marketinga na društvenim mrežama. Posebno su mi dragi turistički projekti, kojima se i najviše bavim, ali tijekom dugogodišnjeg iskustva rada u Jasno & Glasno upoznala sam se i sa zadovoljstvom radila na brojnim projektima iz raznih sektora poslovanja. To je ono što ovaj posao čini dinamičnim, kreativnim i uzbudljivim.
Je li vas neki regionalni digitalni projekt oduševio u posljednjih godinu dana?
Nadam se da će mi oni koji će se prijaviti za nagradu SoMo Borac otkriti svu raskoš digitalnih projekata regije u prošloj godini te da ću biti na “slatkim mukama” odlučiti koji je od njih bio najbolji. 🙂
Koji će digitalni trendovi prevladavati sljedeće godine?
Ostatak 2014. godine “pojačavat” će trendovi koji su dominirali njezinim početkom, a još 2013. pokazali su se dominantnima. Ima ih više, ali istaknut ću neke. Tako, više je nego jasno da je mobilnost imperativ, a i content marketing, na kojemu se u regiji tek počelo ozbiljnije raditi, postat će prijeko potreban. Nadalje, komunikacija tvrtki s korisnicima digitalnih platformi nastavit će se razvijati tako da se korisnicima što je moguće više olakša iskustvo upoznavanja s proizvodom ili uslugom te da im ih se približi na način koji je prirodan i intuitivan za korisnika a ne tvrtku (pozicija korisnika kao središta svih digitalnih aktivnosti tvrtki bit će još jasnija). Isto tako, uloga vizualnoga u digitalnome marketingu postat će sve izraženija… To su samo, dakako, neki od trendova, no, s obzirom na dinamiku digitalnog marketinga, u predviđanjima uvijek volim ostaviti prostora za nešto novo što će se nametnuti i zaintrigirati nas te usmjeriti našu pozornost prema sebi, odnosno natjerati nas na nov način razmišljanja i rada. 🙂
Što savjetujete onima koji prijavljuju svoje radove na SoMo Borac? U čemu je tajna – dobroj prezentaciji ili nečemu drugome?
Nema dobre prezentacije bez dobrog projekta. 🙂 Ako ste u prošloj godini naporno radili na svojim projektima, bili kreativni i pritom ostvarili zadane ciljeve te smatrate kako ste svojim trudom zaslužili nagradu – predstavite svoje projekte na nagradi SoMo Borac. Ona zato i postoji – da bi se prezentiralo, odabralo i nagradilo najbolje od najboljih u regiji. Lijepo je vidjeti atraktivno predstavljen projekt, no ono što je pritom zaista važno je uvrstiti konkretne informacije o njemu kao i relevantne rezultate.
Zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac?
Osim zato što je nagrada precool 3D printana statua!? 🙂 SoMo Borac izvrsna je prigoda da se prikaže, odnosno predstavi uspješne digitalne projekte u regiji tijekom prošle godine, što svima nama koji radimo na njima pruža bolji uvid u ono što se tijekom godine događalo, promijenilo, unaprijedilo te nam pomaže da dogodine budemo još kreativniji i kvalitetniji u svome poslu. Osim toga, nagrada SoMo Borac veliko je priznanje stručnjaka iz cijele regije koje bi, vjerujem, svatko volio primiti!
SoMo Borac se dodjeljuje na Weekend Media Festivalu u sljedećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have(Instagram, Twitter, Vine i ostale društvene mreže), CM godine (community menadžer/ica godine), SoMo Content (najbolji contentmarketinški projekt),Viralni blockbuster (internetski video godine), There’s Not A Problem I Can’t Fix Cause I Can Do It In The Mix (društvenomrežni miks), Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija) i Hodam i gledam (mobilni site ili kampanja).
Prijaviti se možete na www.somoborac.com/prijava. Svakodnevne novosti vezane za ovu najvažniju digitalnu nagradu možete pratiti i na službenoj Facebook stranici – www.facebook.com/somoborac.