Kampanje koje potiču na razmišljanje

Donosimo nekoliko primjera oglasnih kampanja koje su itekako skrenule pozornost javnosti.

Potrošači su svakodnevno izloženi golemome broju oglasa, bilo u offline ili online okruženju. Iako se možda čini da svakim od tih oglasa oglašivači pokušavaju prodati proizvod ili uslugu, uvjeravajući kako je najbolji od najboljih, postoje i kampanje koje pred sobom imaju postavljene više ciljeve. Osvještavanje javnosti o vrlo važnim društvenim problemima koji su postali dio naše svakodnevice cilj je ne samo brojnih neprofitnih organizacija i udruženja, nego i samih poduzeća.

Oglasima za podizanje svijesti javnosti u kojima se intenzivno koriste apel na emocije, šok i strah organizacije sve više govore protiv destruktivnih aktivnosti koje utječu na našu zajednicu. Na hrvatskome tržištu kampanje za podizanje svijesti javnosti prilično su “blage”, dok brendovi na inozemnim tržištima (gdje se posebice ističe američko, ali i njemačko tržište) svojim kampanjama za podizanje svijesti javnosti o aktualnim problemima koji se odnose na cijelu zajednicu, u punome smislu riječi iskorištavaju apele na strah i šok. Donosimo nekoliko primjera oglasnih kampanja koje su itekako skrenule pozornost javnosti.

Kampanjama za podizanje svjesnosti o zaštiti planeta Zemlje, okoliša i raznolikosti života svakako prednjači WWF. Među raznolikim ciljevima za koje se zauzimaju izdvojili smo upečatljivu kampanju za bolji život čije se aktivnosti generiraju pod hashtagom #iamnature. Balansirate li teško između poslovnoga i privatnog života, svakako pogledajte video!

Kampanjama za zaštitu okoliša i raznolikosti života na zemlji orgnizacije nam često pokušavaju dati do znanja da naši svakodnevni postupci, ma koliko se nama činili bezazlenima, itekako utječu na naše okruženje. Jedna od takvih je i kampanja organizacije Endangered Wildlife TrustIf you don’t pick it up they will”.

endangered_wildlife_trust_lighter

Kampanja s tematikom sličnom prethodnoj i vrlo jasnom porukom je i kampanja “What goes around comes around. Keep the sea clean.” organizacije Emirates Environmental Group.
EEGNylonbags

Neke od najčešćih kampanja za podizanje svijesti javnosti su i one protiv vožnje u alkoholiziranome stanju. Alkohol je uzrok većine prometnih nesreća i njihovih nemilih posljedica, a sljedeći primjer odašilje veoma snažnu poruku.

bmw_dont-drink-drive_us-1

Kako bi javnosti predstavila svoje društveno odgovorno poslovanje, poduzeća, osim sponzoriranja neprofitnih organizacija i njihovih kampanja, lansiraju i vlastite oglašivačke kampanje kojima žele prikazati kako posluju na dobrobit cjelokupnoga društva te promišljaju o problemima koji pogađaju zajednicu i nastoje ih umanjiti.

Osim automobilske industrije koja se putem kampanja zauzima za sigurnost ljudi i djece u prometu te zaštitu okoliša, zanimljive su i kompanije kao što je United Colours of Benneton. Svojim prilično šokantnim porukama nastoje se, među ostalim, boriti za jednakost i ravnopravnost ljudi. Prenosimo jedan od primjera njihove kampanje, dok ostale možete vidjeti pod pojmom Oliviero Toscani for United Colors of Benetton

Oliviero-Toscanis-advertisements-7


Propustili ste