Kako se suočiti s kriznim situacijama?
- 10. lipnja 2013.
- #promo — #Treća branding konferencija
Svoja iskustva će podijeliti PR manageri i novinari koji na neki način utječu da se rasplamsa vatra kada su takve priče u pitanju. Prenijeti će konkretna iskustva iz prakse, kroz šta su sve prošli, kako su se snalazili u takvim situacijama, bilo da su na strani brand managera, PR managera ili novinara. Vrlo često brandovi su izloženi različitoj vrsti kriza, ali se očekuje da brandovi pronađu pravi način kako se suočiti s problemom, bilo da je u pitanju ekonomska kriza ili krizno komuniciranje. Interesantna su i vrijedna iskustvakako biti blizak potrošačima i onda kad nema dovoljno novca, kada su im potrošači na kušnji ili gube povjerenje.
S kojom vrstom izazova su se susreli, šta su poduzeli, na koji način su savladali prepreke i izašli još jači, govoriće panelisti director Group Marketing Atlantic Grupa Aleksandra Kregar Brus (Slovenija), executive partner Dialog komunikacije Marina Čulić Fischer (Hrvatska), voditelj odjela marketinga i komunikacija Sberbank Vedran Peršić (Bosna i Hercegovina), urednik i voditelj magazina Al Jazeera Business Marko Pavlović (Srbija).
Ovisno o kojoj vrsti krize ili situacije u kojoj se brand nalazi postoje taktike i koraci koje brandovi moraju poduzeti. Kako reagirati kada se brand suoči s kriznom komunikacijom? Koji su prvi koraci? Pitali smo Marinu Čulić.
Prvi korak je ustanoviti o čemu se točno radi i tko snosi odgovornost za krizu. Drugi korak je čim prije pokrenuti komunikaciju sa svim relevantnim javnostima i tu komunikaciju voditi iz jednog centra. Poruke moraju biti jasne i konzistentne. Timing je izuzetno važan, kao i komunikacija svih relevantnih činjenica. Greške treba priznati odmah. Što je odgovornost kompanije veća i što je problem značajniji, to se u komunikaciju moraju uključiti više pozicionirani predstavnici tvrtke/brenda. Mišljenja trećih strana su izuzetno važna
Treća branding konferencija će se održati 14. juna 2013. godine u hotelu Bristol s početkom u 9:00 sati. Više informacija o kotizacijama, učesnicima i programu potražite na www.branding.ba.