Kako Playboy koristi društvene mreže
- 22. veljače 2013.
- #društvene mreže — #facebook — #instagram — #Playboy — #Playboy Miss Social — #tumblr — #twitter — #YouTube

Stari mediji nerijetko imaju problem s novim tehnologijama i medijskim kanalima pa se tvrdoglavo drže onog na što su navikli. Ipak, jednom kad prihvate novo, barem je tako u Sjedinjenim Državama, ne staju. Tako je i s Playboyem, nekad magazinom, a danas medijskom kućom koja ima i Playboy TV, jaku online prisutnost i još podosta drugih kanala kojima distribuira svoj sadržaj. Prisutni su i na društvenim mrežama – na Twitteru ih prati 70 tisuća korisnika, na Facebooku imaju 141 tisuću fanova, video zapisi na njihovom YouTube kanalu pregledani su oko 120 milijuna puta, a imaju nešto više od 200 tisuća pretplanika. Među prvima su privatili Instagram pa su tako tamo i najpraćeniji – imaju 254 tisuće followera.
Miss Social
Možda tajna velikog broja followera leži u njihovoj akciji Playboy Miss Social u kojem se natjecateljice natječu fotografijama na svim društvenim mrežama, Twitteru, Facebooku, Instagramu, a pobjednica osvaja put u Los Angeles i snimanje s Playboyevim fotografom. No možda je ipak važnija titula Miss Social koja pobjednici otvara i druga Playboyeva vrata. Ova njihova društveno mrežna akcija pokazala se toliko uspješnom da ima i zasebne društveno mrežne profile koji su, u nekim slučajevima, uspješniji od samog Playboya.
Na primjer, MissSocial Facebook ima oko 292 tisuće fanova, a osim na ovoj, najpopularnijoj društvenoj mreži naći ćete ih na Twitteru, Instagramu, a fotografije natjecateljica i na Tumblru. I na ovom blog servisu kao i na Instagramu, fotografije natjecateljica nalaze se pod hashtagom #playboymisssocial. Kako su utvrdili u Computerworldu, ovo je izvrstan primjer Gameficationa, odnosno korištenja igraćih tehnika kako bi se dobila bolja interakcija od korisnika. O ovakvom načinu poboljšanja poslovanja Michael Hugos je napisao knjigu „Enterprise Games: Using Game Mechanics to Build a Better Business“, u kojoj je objasnio i kako novac nije jedini motiv kod ovakvih „igara“.