Gost je uvijek u pravu i na Facebooku

Vjerojatno je većini poznat sljedeći scenarij: subota navečer, ekipa se okupila u bircu u kojemu svi sve znaju, popilo se piće ili dva i onda se postavilo pitanje: kamo dalje? U toj situaciji sve je više onih koji će posegnuti za pametnim telefonom, otići na Facebook, pregledati news feed ili pretražiti fan stranice nekoliko klubova ili kafića, te donijeti važnu odluku te noći

Facebook je odavno postao mjesto na kojem ljudi traže važne informacije, a toga su svjesni mediji, tvrtke, poduzetnici, obrtnici pa tako i vlasnici kafića i klubova. Naravno, svaki ugostiteljski objekt koji drži do sebe ima i službenu internetsku stranicu, ali svakodnevno održavanje i ažuriranje fan stranice daleko je lakše, brže i jednostavnije, a obavijesti o raznim događanjima ljudi danas ionako sve češće saznaju putem Facebooka.

Imate kafić, klub ili bar, a tek nedavno ste krenuli u avanturu zvanu Facebook? Slijedi nekoliko osnovnih stvari o kojima biste trebali voditi računa ako si (trenutačno) ne možete priuštiti community menadžera:

1. Vaša Facebook stranica svakako treba sadržavati važne informacije poput adrese, radnog vremena, broja telefona i e-maila, ali nije naodmet navesti postoji li parkiralište u sklopu objekta ili kako doći do vas javnim prijevozom. Primijetili smo da pojedini klubovi čak navode i telefonske brojeve taksi službi. Kratak opis povijesti objekta i kakav sadržaj/uslugu nudi također je više nego poželjan.

2. Vizualno je važno! Opremite Facebook stranicu zanimljivom naslovnom fotografijom koja će odražavati specifičan duh vašeg objekta. Naravno, slikom ne smijete kršiti tuđa autorska prava, a prema Facebookovim pravilima, tekst ne smije prekrivati više od 20 posto vizuala. Kod izbora avatara, pak, nema prevelike mudrolije – ionako svi stavljaju svoj logotip.

3. Često imate tematske večeri, happy hour, žive svirke, popuste na određena pića u određene dane? Kreirajte evente na Facebooku, upotpunite ih svim važnim informacijama i podijelite na stranici. Nikad, ali nikad nemojte zaboraviti navesti kolika je cijena upada odnosno je li besplatan.

4. Pratite što vaši fanovi pišu i komentiraju. Ponekad će imati pohvale, ponekad i kritike, a ponekad – što je specifično kod kafića – i upite o izgubljenim stvarima. Svakako komunicirajte s njima, uzmite u obzir njihove prijedloge i odgovarajte na njihova pitanja. Većinom je riječ o vašim vjernim posjetiteljima, koji će vas još više cijeniti ako s njima razgovarate i virtualno.

5. Održavajte stranicu aktivnom i ažurnom, nemojte naglo ”oživjeti” samo kada se nešto posebno događa ili uoči dočeka Nove godine. Podijelite s ljudima neki zanimljiv i relevantan sadržaj u obliku fotografija, zanimljivih linkova ili videa, a koji je na neki način povezan s vašim poslom i eventima koje planirate. S druge strane, dozirajte objave i nemojte pretjerati s njima, pogotovo ako se radi o neobaveznom sadržaju u obliku smiješnih slika ili memea.

6. Ako se o vašem kafiću ili klubu piše pozitivno u medijima, svakako to dajte do znanja fanovima. Lajkovi su zajamčeni.

7. Imate službenu internetsku stranicu? Neka svakom posjetitelju odmah bude uočljivo da postojite i na Facebooku (ili bilo kojoj drugoj društvenoj mreži).

8. Planirate privući posjetitelje nagradnim natječajima i promotivnim aktivnostima? Odlična ideja, ali kako bi sve išlo glatko i prema pravilima, možda je bolje za to angažirati profesionalca odnosno agenciju specijaliziranu za društvene mreže. Isto vrijedi želite li iskoristiti mogućnosti oglašavanja na Facebooku.

I na kraju, ne zaboravite, gost je uvijek u pravu i na Facebooku!

cta-planb-3


Propustili ste