Jimmy protiv Jimmyja – rat talk show voditelja?
- 8. kolovoza 2013.
- #content — #jimmy fallon — #Jimmy Kimmel — #matt damon — #social media — #talk show — #YouTube
Dobro, malo pretjerujemo, nema nikakvog rata. No ukoliko pratite (a sigurno pratite jer ste stalno online kao i mi) Jimmyja Fallona i Jimmyja Kimmela na Facebooku, Twitteru ili još bolje preko njihovih YouTube kanala - vidjeti ćete kako ova dva voditelja talk showa znaju znanje - ono o društvenim medijima. I naravno, kako odlično zabaviti publiku.
Piše
Siniša Sharairi
Što zapravo želimo reći? YouTube kanal Late Night With Jimmy Fallon ima skoro 700 tisuća pretplatnika koji su sveukupno napravili skoro 200 milijuna pregleda njegovih video uradaka. I Jimmy odlično zna koliko je važno podijeliti, lajkati i staviti hashtag na skoro svaki njegov show. I njegova online publika mu vraća ljubav.
Drugi pak Jimmy na svom YouTube kanalu Jimmy Kimmel Live broji skoro 3 milijuna pretplatnika i sveukupno preko 600 milijuna pregleda. Impresivna brojka za ovog TV voditelja koji također zna koliko je važno biti online.
I da, dovoljno im je samo ‘‘staviti’’ svoj posljednji show na YouTube i neka stvar ode viralno, jel’ tako? No nije samo u tome stvar – jer ako content nije dobar – neće biti dobar niti online.
A koliko content treba biti dobar i koliko je, također, tajming važan govore i ova dva video uratka Fallonove i Kimmelove ekipe. Svi smo čuli i naslušali se ljetnog hita Blurred Lines Robina Thickea, no obavezno poslušajte i pogledajte kako su to napravili Jimmy i Jimmy. Svaki na svoj način. Odlično, zabavno, potpuno viralno – zasigurno ćete stisnuti i like i share!
I nikako ne propustite pregledati što sve ostalo nude Fallon i Kimmel na svojim YouTube kanalima. Obavezno pogledati Game of Desks i Late Night Hashtags u produkciji Jimmyja Fallona i legendarni obračun Matta Damona i Jimmyja Kimmela.