Fotografski filtri na Twitteru
- 12. prosinca 2012.
- #društvene mreže — #fotografija — #instagram — #twitter
Nakon što je Instagram prije nekoliko dana ''zabranio'' integraciju s Twitter Cards, opcijom koja korisnicima omogućuje da u svoje tvitove umetnu i fotografije, plava ptičica je ponudila vlastitu aplikaciju za vizualno izražavanje svojih korisnika. U fotogaleriji pogledajte kako izgledaju fotografski filtri na Twitteru
Piše
Nikolina Sok

Otkako je Facebook kupio Instagram, bilo je samo pitanje vremena kada će doći do ovakve odluke koja će poznati fotografski servis odvojiti od konkurentske društvene mreže. Instagramovo opravdanje je veća posjećenost internetskoj stranici na kojoj se također objavljuju fotografije korisnika kao i na aplikaciji za pametne telefone. Kako Instagram više nije zasebna društvena mreža već dio Facebooka, ovakav potez mogao se očekivati jer Mark Zuckerberg očito ima namjeru nešto i zaraditi, a to je otežano ako korisnici svoje fotografije dijele na konkurentskoj mreži.
Kako bi nastavio trend objavljivanja fotografija, Twitter je predstavio set od osam filtra koje će korisnici moći primjenjivati na svojim fotografijama unutar Twitter aplikacije, koja je slična Instagramu. Korisnicima su na raspolaganju filtri vignette, black and white, warm, cool, vintage, cinematic, happy i gritti, koji će pojačati ukupan dojam motiva na fotografijama. Aplikacija je jednostavna za korištenje, a osim filtriranja omogućuje i brzo popravljanje nepravilnosti te centriranje i rezanje na odgovarajuću veličinu.
Fotografije koje su korisnici u svojim tvitovima dijelili putem Instagrama, Twitteru su osigurale njihov veći angažman – pokazala je analiza koju je u rujnu objavio AllThingsD. Nova opcija zasigurno će korisnicima Twittera olakšati dijeljene trenutaka zabilježenih kamerom. Međutim, hoće li nova fotografska opcija Twitteru donijeti beneficije te zadržati visoku razinu angažiranosti korisnika, pokazat će vrijeme. Naime, riječ je samo o mogućnosti uređivanja fotografija, dok se na Instagramu korisnici međusobno povezuju putem svojih fotografija i stvaraju fotografske zajednice. Suradnja između Twittera i Instagrama imala je prednosti za obje strane, a odluka o odvajanju mogla bi sa sobom povući neke korisnike koji će se radije fokusirati na svoje fotografije i one koji dijele jednake strasti.