Facebook Offers – pretvorite fanove u kupce
- 3. listopada 2012.
- #Booteeq — #Dario Belić — #facebook — #Ghetaldus — #Tena Razumović Žmara
Facebook se već pokazao kao odlična platforma za promociju raznih kompanija i pojedinaca, stoga ne čudi činjenica što među njegovim uslugama stoji i Facebook Offers – svojevrsni kuponi putem kojih fanovi mogu ostvariti razne pogodnosti. U Hrvatskoj je korištenje ove usluge još u začetku
Piše
Iva Vodanović

Samo jednim klikom na Facebooku, svoje fanove možete pretvoriti u kupce! Odlično zvuči, ali samo onima koji su shvatili čemu točno Facebook Offers služi i kako ga uspješno koristiti. Za razliku od Facebook stranica i oglasa, Offers kompanijama nudi izravnu prodaju njihovih proizvoda. Ako za taj proizvod vrijedi i određena pogodnost, prodaja bi trebala biti uspješna. Dodatan način kako svoje fanove učiniti još sretnijima jest da onima koji su već lajkali vašu stranicu ponudite dodatnu pogodnost, primjerice još nižu cijenu proizvoda.
Time bi se fanovi osjećali posebno, a istodobno postoji velika mogućnost privlačenja novih fanova koji bi htjeli taj poseban tretman. Sve to odlično zvuči, no zasad su rijetki proizvođači u Hrvatskoj odlučili iskoristiti ovaj način prodaje kojim bi pokazali da se brinu o korisnicima.
Zašto neki još nisu zainteresirani za ovaj novitet Facebooka pojasnio je Dario Belić, freelance fotograf koji je ujedno i član tima Booteeq: ”Facebook Offers još nismo isprobali u praksi, no u teoriji mislim kako nam ne bi senzacionalno pomogao u prodaji. Na našoj web stranici imamo mogućnost izrade kupona, a na Facebooku imamo shop tab tako da kupci mogu kupovati izravno s Facebooka. Takve akcije smo radili izradom kupona i promocijom istoga na Facebooku i Twitteru, te putem newslettera. Moguće da bi nam donekle pomoglo kad bi imali dućan pa bi ljudi dolazili s kodom koji su dobili na Facebooku, no ovako mislim da to možemo izvesti i sami.”
Međutim, u Ghetaldus tvornici razmatraju mogućnosti ove usluge, i u konačnici – hoće li je početi koristiti. Tena Razumović Žmara iz Ghetaldus tvornice navodi kako usluga svakako može biti korisna, pogotovo njima koji imaju svoje trgovine diljem Hrvatske. Tena kaže kako često dogovaraju razne suradnje i svojim kupcima nude razne akcije na svoje proizvode, te bi putem ove usluge svojim najvjernijim fanovima mogli ponuditi i dodatan bonus kao svojevrstan način zahvale za vjernost. Ističe kako bi putem Facebook Offersa svojim fanovima mogli pokazati da na njih misle i kada redovnih akcija u njihovim trgovinama nema, te im ponuditi razne pogodnosti koje bi potom oni iskoristili u Ghetaldusovim trgovinama.
To je ionako poanta usluge – taj jedan dodatan popust kojim proizvođači iskazuju zahvalnost svojim najvjernijim fanovima. Facebook Offers je dobar način kako prikupiti još veći broj fanova koji će također htjeti koristiti ovakve pogodnosti, i samim time postati potrošači ponuđenoga proizvoda. Cilj proizvođača jest prodati što više svog proizvoda, ali tako da mu se kupac vrati – po još! Offers mu to omogućava i ako proizvođač sastavi jednostavnu, jasnu i ekskluzivnu ponudu, može očekivati dobar odaziv fanova i prodaju. U Hrvatskoj ova usluga još nije u potpunosti zaživjela, broj korisnika je malen, ali nema razloga sumnjati da bi mogla omogućiti bolju prodaju mnogim kompanijama. Uz prodaju, osigurana je i dobra reklama jer briga proizvođača oko svojih potrošača tako ne može proći nezapaženo.