Predavači na Danima komunikacija

Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., najavio je predavanja vrhunskih stručnjaka iz područja klasičnog i online oglašavanja koji “vladaju” oglašivačkom industrijom današnjice. Sudionici iz Hrvatske i regije imat će priliku na jednom mjestu dobiti uvid u najnovije svjetske trendove u […]

Organizacijski odbor festivala marketinških komunikacija, Dani komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. svibnja 2013., najavio je predavanja vrhunskih stručnjaka iz područja klasičnog i online oglašavanja koji “vladaju” oglašivačkom industrijom današnjice. Sudionici iz Hrvatske i regije imat će priliku na jednom mjestu dobiti uvid u najnovije svjetske trendove u oglašavanju te na primjerima iz prakse saznati kako i sami mogu primijeniti predstavljene alate s ciljem kreiranja kreativnih i učinkovitih kampanja.

Ann Handley slovi za jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za content marketing. Proglašena je najutjecajnijom ženom Social Media od strane Forbesa, a ForbesWomen ju je uvrstio među 20 najuspješnijih blogerica na svijetu. Ann je koautorica bestsellera
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business. Na Danima komunikacija će održati predavanje pod nazivom “Content Worth Sharing“ i podijeliti svoje znanje o tome kako kreirati sadržaj o kojem će se govoriti i koji će se “dijeliti” te koji će u konačnici doprinijeti boljim poslovnim rezultatima. Prikazat će rezultate najnovijeg istraživanja o content marketingu te primjere kako neki najinspirativniji brendovi uspješno vladaju ovim područjem.

João Wengorovius veteran je oglašivačke industrije i donedavni CEO BBDO grupe Portugal, a danas chef koji uči od najboljih francuskih chefova, osvajača Michelinovih zvjezdica, kao što je Alain Ducasse. Ovaj briljantan govornik koji sjajno barata kulinarsko-oglašivačkim metaforama održat će zanimljivo predavanje “Sardines and Chocolate“ u kojem govori o važnosti sagledavanja problema iz drugačije perspektive te daje poveznice između onog što je potrebno za osvajanje Michelin zvjezdice i prestižnih oglašivačkih nagrada poput Lava.

Branislav Perić je osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Pariz (WPP), u koji je došao iz DDB-a, najnagrađivanije reklamne agencije u Francuskoj 2011. Prije agencijske karijere, radio je za prestižne brendove kao što su Nike, PlayStation, Levi’s i McDonald’s. Njegovo predavanje „The Economy of Scale of Digital“ prikazat će ključne okosnice digitalnog marketinga današnjice te kako različite industrije zahtijevaju različito upravljanje digitalnim platformama. Sudionicima će kroz brojne primjere otkriti što je presudno prilikom odlučivanja o investicijskim odlukama i procesima smanjenja troškova poslovanja u najvećim tvrtkama na svijetu, ali i o tome kako kreativnost može “pobijediti” sve prepreke.

Klaus Hahn je u industriji oglašavanja prisutan preko dvadeset godina. Prije četiri godine suosnovao je agenciju Volontaire koja je prošle godine osvojila Grand Prix Cannes Lion i zlatni Clio za kampanju Curators of Sweden o kojoj će govoriti u Rovinju. Nainspirativnom i zanimljivom predavanju sudionicima će otkriti metodologiju i behind the scenes rad koji stoje iza ove proslavljene kampanje koja je dotaknula je puno važnih točaka i potaknula globalni pokret. Govorit će o uspješnim komunikacijskim strategijama države i njenih institucija na društvenim medijima, kako novi mediji mogu pomoći turizmu, kako dokazati brand promisse, a ne samo govoriti o njemu te kako smjele ideje mogu generirati značajni globalni PR.

Danny Searle, potpredsjednik BBDO-a Azija i predsjednik BBDO-a Singapur proglašen je najboljim australskim kreativnim direktorom od strane vodećeg australskog poslovnog časopisa BRW, a na temelju ispitivanja provedenog među 50 vodećih marketinških direktora u Australiji. Časopis Campaign Brief Magazine imenovao ga je “jednim od deset vodećih dobitnika nagrade Australian Award desetljeća”. Karijeru je započeo u agenciji The Campaign Palace u Sydneyju, gdje je tijekom pet godina producirao neke od najpoznatijih australskih oglasa. Nakon toga, 2000. godine prelazi na poziciju kreativnog direktora i zamjenika direktora u agenciju Clemenger BBDO s kojom četiri godine zaredom osvaja titulu australske agencije godine. U azijski ured agencije BBDO/Proximity u Singapur dolazi prije pet godina, na poziciju predsjednika Uprave i glavnog direktora za korisnike. Godinu dana nakon njegova dolaska BBDO/Proximity je proglašena vodećom azijskom kreativnom
agencijom, najučinkovitijom azijskom mrežom te vodećom azijskom digitalnom mrežom.

Brian Morrissey glavni je urednik Digidaya, portala specijaliziranog za digitalne medije i marketinšku industriju. Prije toga je šest godina bio urednik digitalnih medija u Adweeku gdje je, između ostalog, bio zadužen za praćenje trendova u digitalnim medijima i marketingu, te je bio čest predavač na konferencijama vezanim za industriju. Može se pohvaliti gotovo desetljeće dugim iskustvom u industriji budući da je prije spomenutih pozicija pisao za DM News, ClickZ i Silicon Alley Reporter. Na Danima komunikacija će održati predavanje pod nazivom “The modern content publisher” u kojem će govoriti o pet
glavnih trendova content publishinga te o izazovima s kojima se susreću kreatori sadržaja u okruženju koje se drastično mijenja.

Judd Labarthe, član je savjetodavnog odbora kompanije Effie Worldwide te sudac i moderator u Effiejevim programima širom svijeta. U agencijskom poslu proveo je 25 godina kao voditelj klijenata, copywriter i media planer radeći za klijente kao što su Volkswagen, Leica, Pernod-Ricard, Nestlé, Westin, Anheuser-Busch, Deutsche Bahn i Disney te brojne lokalne i regionalne brendove diljem Europe i Azije. U svojoj bogatoj karijeri sudjelovao je u projektima koji su osvojili pedesetak nagrada Effie, i to na tri kontinenta. Na Danima komunikacija održat će predavanje „Mitovi i mantre o učinkovitosti“ u kojem će govoriti o procesima planiranja i kreiranja učinkovitih kampanja koje će kreativci obožavati stvarati. Judd trenutno radi i živi u Berlinu te piše i predaje diljem svijeta o kreativnosti i učinkovitosti.

Randall Rothenberg predsjednik je i izvršni direktor IAB-a (Interactive Advertising Bureau), profesionalne udruge za interaktivni marketing u SAD-u. IAB je udruženje koje okuplja preko 500 vodećih interaktivnih kompanija poput Googlea, Yahooa, Microsofta, AOL-a, The New York Timesa koje su zaslužne za prodaju preko 86% online oglasa u SAD-u. Rothenberg je vrhunski strateg i konzultant koji posjeduje veliko iskustvo i znanje o tehnologijama, medijima i marketingu. Šest godina je bio urednik za tehnologije i urednik politike nedjeljnog izdanja u New York Timesa, a kao novinar i kolumnist pisao je o medijima i marketingu i oglašavanju. Deset je godina bio kolumnist u časopisu Advertising Age, i to na temu medija i marketinga, o čemu je pisao i u blogu na stranici www.randallrothenberg.com. Autor je knjige Where the Suckers Moon: An Advertising Story, koja na zanimljiv način govori o rođenju, evoluciji i smrti jedne oglašivačke kampanje.

Richard Bonner-Davies je predsjednik McCann WorldGroup grupacije za regiju središnje i istočne Europe koja uključuje više od 30 tržišta od Švicarske do Kazahstana. Posjeduje golemo iskustvo u radu s klijentima koji žele ujediniti dosljednost brenda na svim tržištima, u svim kulturama i kroz cjelokupni komunikacijski miks. Prije dolaska u McCann WorldGroup, bio je izvršni direktor grupacije ADV, najveće ruske neovisne kompanije za marketinške komunikacije. U Ogilvy & Mather proveo je 14 godina obavljajući niz funkcija, od kojih se ističu ona glavnog direktora Ogilvyja u Japanu te partnera u New Yorku. Radio
je diljem svijeta na projektima iz različitih područja i industrija za klijente kao što su – Nestle, Unilever, P&G, Ford Motor Company, IBM te BP.

Monty Metzger je poduzetnik, savjetnik za ulaganja, “poslovni anđeo” i strastveni tragač za novim trendovima. Priznati je stručnjak za mobilne medije i komunikacije. Osnovao je agenciju Ahead of Time koja se bavi tehnologijama u nastajanju i mobilnim medijima te je pokrenuo think tank o budućnosti mobilnih medija i komunikacije MOCOM 2020 i
izdao knjigu pod nazivom Mobile Future @mocom2020: A collaborative vision of the future of mobile media. Studirao je poslovno upravljanje u Njemačkoj i Švicarskoj te sevrlo rano specijalizirao za elektronički marketing. Pohađao je i tzv. Akademiju inovacija na Harvardskoj poslovnoj školi te je izaslanik na događanjima kao što su e-G8 Forum, DLD, Mobile Innovation Week ili Mobile Media World. Osnivač je nekoliko međunarodnih tvrtki, a menadžmentom se bavi više od 15 godina, između ostalog i kao savjetnik za ulaganja u nizu europskih ulagačkih fondova. Više o autoru se može saznati na njegovom blogu www.monty.de

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.


Propustili ste