Beyonce i njezini top trenuci na YouTubeu
- 9. veljače 2013.
- #Beyonce — #društvene mreže — #facebook — #SuperBowl — #The Mrs. Carter Show — #tumblr — #twitter — #YouTube
Beyonce ne treba previše predstavljati no ipak valja spomenuti da su se njezina sva četiri solo albuma našla na prvome mjestu, vlasnica je 16 Grammyja, a Billboard ju je proglasio najboljom izvođačicom 2000-ih godina.
Kako smo dio svog prostora posvetili nedavno održanom Super Bowlu nismo mogli ignorirati činjenicu da je upravo nastup glazbene dive bio među top tri trenutaka o kojima se najviše pričalo na društvenim mrežama.
Dok je na prvome mjestu sam završetak utakmice, na drugu poziciju smjestio se nastup kojeg je Beyonce održala u poluvremenu. Tada je najavila i svoju povratničku turneju The Mrs. Carter Show, a nakon četiri godine po drugi puta se vraća u Zagreb gdje će održati koncert.
Beyonce je aktivna na neizostavnom Facebooku, dok Twitter ne koristi, no iako je na njemu neaktivna, svejedno ima više od 7 milijuna followera čija se brojka povećava gotovo svake sekunde. Posljednjih mjeseci aktivnija je na Tumblr blogu gdje objavljuje materijale s nastupa, profesionalnih snimanja, ali i privatnog života. Ipak, može se reći da joj najviše klikova osigurava YouTube kanal koji skuplja mnogobrojne poglede na njezine video spotove i live nastupe. Donosimo neke od najgledanijih:
I was here
Povodom Svjetskog humanitarnog dana u kolovozu 2012., Beyonce je pred publikom izvela pjesmu I was here, dok su je u pozadini na ogromnom video zidu pratile snimke humanitaraca iz cijeloga svijeta. Izmjereno je da se taj video internetom proširio čak 1 029 763 492 puta.
If I were a boy
Spot za pjesmu If I were a boy nalazi se na petome mjestu najgledanijih na službenom BeyonceVEVO kanalu s trenutnih 102 957 837 pregleda.
Best thing I never had
S nešto više pregleda, trenutnih 104 040 700, slijedi video spot za pjesmu Best thing I never had.
Halo
Treće mjesto po broju klikova zauzela je pjesma Halo s nevjerojatnih 154 193 290 pregleda.
Run the world (Girls)
Spot za ovu pjesmu bio je prvi ženski video koji je u povijesti YouTubea ostvario 4 milijuna pogleda u prva 24 sata od objave snimke, a od svibnja 2011. kada je spot objavljen, ta brojka se do danas popela na 169 458 709 klikova. Popularnost je dodatno porasla fantastičnim live nastupom na događaju Billboard Music Awards.
Run This World – Beyoncé Live 2011 Billboard Music Awards
Single ladies
Apsolutni pobjednik po broju pregleda je spot za pjesmu Single ladies koji je, osim brojnih “kopija” koreografije iz spota njezinih najvećih fanova, privukao 210 718 710 pogleda, a brojka raste…
Beyonce Super Bowl halftime show
I za kraj, tu je recentan nastup sa Super Bowla, drugi po redu moment utakmice o kojemu se naviše pričalo na Facebooku, te je osigurao 5,5 milijuna twitova, više od 200 fotografija po sekundi na Instagramu (ukupno preko 3 milijuna!), te munjevito širenje fraze “Killed it” na Facebooku. Yes, she’s a diva!