Pinterest krenuo s lokalnim verzijama

Francuski dio publike, odnosno korisnika Pinteresta, dočekale su ne tako male promjene na ovoj društvenoj mreži. Osvježena verzija nudi lokaliziran sadržaj, razvijan isključivo za korisnike iz Francuske u nastojanju povećanja njihova angažmana na mreži

Premda je Pinterest već doživio ogroman uspjeh, učinjen je korak dalje. Tako je nedavno lansirana francuska verzija ove mreže u nastojanju da se potakne dijeljenje lokaliziranoga sadržaja, ali i kako bi se pojačao angažman korisnika čiji materiji jezik nije engleski, pa su tako sada na red, kao prvi, došli Francuzi.

Bitna značajka ove nove verzije Pinteresta jest da francuski korisnici sada mogu pronaći domaći sadržaj putem tražilice i kategorija, ali i razne linkove domaćih web-stranica i pinove s opisima na francuskom. Pinterest je ovime pokazao kako je svjestan da je sadržaj iznimno bitan u nastojanju privlačenja publike.

Da ne ostane sve samo na promjeni jezika ili prilagođenim kategorijama, Pinterest se dodatno potrudio kako bi privukao ciljanu francusku publiku. Nisu samo lansirali osvježenu verziju servisa i potom u potpunosti prepustili cijeli koncept korisnicima, već su se pobrinuli da sadržaj bude kvalitetan i pomno odabran kako bi potencijalno povećali interes korisnika, ali i potaknuli daljnje širenje ovako ciljanoga sadržaja. To su učinili suradnjom s 300 najboljih francuskih blogera koji dijele svoje priče i omiljene pinove – i to će činiti sljedećih mjesec dana u sklopu kampanje Pin It Forward France (Epingler c’est partager).

Ova kampanja jednostavnog i pamtljivog naziva također potiče korisnike da na društvenim mrežama koriste hashtagove #epinglerspartager i #epingler radi lakšega povezivanja. Kao uvod u lansiranje francuske verzije ove mreže, na službenom Pinterest blogu predstavljena su i prva dva blogera koji su dio kampanje Pin It Forward.

Sara, koja stoji iza bloga Petit Poulou koji je posvećen raznim rukotvorinama i Dorian Nieto, vlasnik bloga o kulinarstvu, osim što su predstavili svoju aktivnost na Pinterestu, pojasnili su i zašto im je važno pronalaziti i dijeliti kvalitetan sadržaj. Oboje ističu kako ih kvalitetan i zanimljiv sadržaj potiče na daljnji razvoj stvaralaštva.

Ova društvena mreža vrti se oko stvaranja kvalitetnog digitalnog sadržaja koji korisnici žele vidjeti i dijeliti, a učinivši ovakav korak dalje Pinterest je pokazao svoj uspjeh i na području content marketinga. Cijeloj kampanji pristupili su vrlo pažljivo i promišljeno, pa su tako najprije napravili jedan manji korak prije ovog većeg, francuskog. Pinterest se prisjetio puta svog sazrijevanja i širenja među sve većim brojem korisnika, istaknuvši kako su najviše učili upravo od svojih korisnika.

Još 2010. godine ova izravna suradnja s ljubiteljima Pinteresta nazvana je Pin It Forward, a danas su je odlučili iznova oživjeti i to najprije kod svoje britanske zajednice. Tako je Pin It Forward UK prethodio ovom najnovijem, francuskom. Pin It Forward UK nastao je radi upoznavanja britanske zajednice Pinteresta, načina na koji oni koriste ovu mrežu, kakav sadržaj ih zanima i što najviše dijele.

Tako je najprije 300 britanskih blogera dijelilo svoje pinove u nastojanju da pokažu sadržaj koji njih inspirira i zašto im je ova mreža uopće važna. Britanska zajednica jednostavno je u postavkama jezika trebala odabrati British English, i daljnja pretraga sadržaja po ključnim riječima time je bila prilagođena. Nakon upoznavanja britanske zajednice, sljedeći korak bio je znatno veći i zahtjevniji. Nakon ovakvih detaljnih i pomno isplaniranih priprema za Pin It Forward France, Pinterest je pokazao da ozbiljno pristupa svakom izazovu u nastojanju stvaranja zanimljivog i dobrog sadržaja. Uspjeh ove francuske inačice očito je siguran.

cta-planb-3


Propustili ste