Završen 7. Weekend Media Festival: veći i brojniji nego ikada
- 23. rujna 2014.
- #nikola vrdoljak — #Tomo Ricov — #Weekend Media Festival — #weekend media festival 2014
Sedmi Weekend Media Festival završen je u Rovinju velikim koncertom Psihomodo Popa. U tri dana Weekend je na predavanjima, panelima, prezentacijama, radionicama i partyjima okupio oko 4000 posjetitelja iz 12 zemalja regije, Europe i svijeta. Raspravljalo se o poslovnim i medijskim temama, predstavljen je niz novih projekata, a predavači iz inozemstva prezentirali su najnovije trendove u komunikacijama.
Piše
planb.hr
Weekend je ponovno okupio cijelu regionalnu komunikacijsku industriju na jednom mjestu, proširio svoj doseg i na druge poslovne sektore te značajno produžio turističku sezonu u Rovinju.
„Bio je ovo po svim kriterijima najveći, najbrojniji i najuzbudljiviji Weekend do sada. Hvala svima koji su došli u Rovinj i još jednom učinili Weekend najvećim okupljanjem komunikacijske industrije u regiji. Naša je obveza da do sljedeće godine budemo još bolji i na tome počinjemo raditi već od sutra. Vidimo se ponovno u Rovinju u rujnu 2015.“, poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
Uvođenje dodatne dvorane za radionice na ovom se Weekendu pokazalo kao pun pogodak. „Radionice su bilo iznimno posjećene, vjerujem da su mnogi iz Rovinja otišli s vrlo konkretnim znanjima koja mogu odmah upotrijebiti u svom poslovanju. Sva dobra iskustva iz ove godine prenijet ćemo u sljedeću, a možete računati i na nešto novo, jer Weekend je festival stalnih inovacija“, rekao je direktor programa Nikola Vrdoljak.
Sve rekorde ove su godine oborile revija reklamnih agencija BalCannes i nagrada SoMo Borac. Za BalCannes, marketinški događaj godine u regiji, prijavilo se čak 147 projekata, od kojih je u Rovinju prikazano 25 najboljih. Za SoMo Borac je stiglo 135 prijava, među kojima je stručni ocjenjivački sud odabrao dobitnike nagrada u 8 kategorija.
Među 4000 posjetitelja 7. Weekend Media Festivala bilo je i preko 300 studenata iz cijele regije. Akreditirano je više od 500 novinara iz regije, ali i iz ostalih europskih zemalja. U programu je sudjelovalo više od 130 komunikacijskih stručnjaka, koji su u dva dana u pet dvorana održali gotovo pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica.