#SOMOborac Social Media savjet #9
- 18. rujna 2013.
- #jasno i glasno — #SoMo Borac — #Weekend Media Festival
Svaka fotografija “nadoštukat” će poruci u tekstu dodatnih (kako se popularno navodi za slike) 1000 riječi koje će korisnik apsorbirati u trenu, odnosno u nekoliko trenutaka što će ih posvetiti samoj slici. Iskoristite taj magnetični potencijal, odnosno ovu formu prezentacije sadržaja i to ne samo na Facebooku već i Pinterestu, Instagramu te drugim društvenim mrežama […]
Piše
Milica Cetinić
Svaka fotografija “nadoštukat” će poruci u tekstu dodatnih (kako se popularno navodi za slike) 1000 riječi koje će korisnik apsorbirati u trenu, odnosno u nekoliko trenutaka što će ih posvetiti samoj slici. Iskoristite taj magnetični potencijal, odnosno ovu formu prezentacije sadržaja i to ne samo na Facebooku već i Pinterestu, Instagramu te drugim društvenim mrežama koje imaju mogućnost zajedničke objave teksta i slike.
Na taj će način primatelju poruka koju ste objavili biti upečatljivija i postoji puno veća mogućnost da će ju on i konzumirati te napraviti i neke druge (željene) radnje. Slika je ono što će “na prvu” bolje zadobiti pažnju korisnika i što će ga intenzivnije preusmjeriti na informaciju ili poruku koju ste uz nju poslali. Ipak, da biste uspjeli u tome – budite kreativni i inovativni i u vizualnom i u tekstualnom dijelu prezentacije svog sadržaja.