#SOMOborac Social Media savjet #1
- 2. rujna 2013.
- #jasno i glasno — #SoMo Borac — #Weekend Media Festival
Uz rizik da počnemo zvučati kao pokvarena ploča, još jednom navodimo – kvalitetan, za vašeg korisnika relevantan, informativan, zabavan i edukativan sadržaj je ono čime ćete zadobiti povjerenje zajednice. Kad kvalitetnim sadržajem, informacijama i porukama to postignete, nemojte ga zlorabiti objavom sadržaja koji s vama čak ni rubno nema veze. Također, nemojte se ponašati kao da ste nešto objavili samo da bi bilo objavljeno bez da ste na trenutak razmislili koliko je ta poruka relevantna za vašeg korisnika i što istovremeno govori o vašoj tvrtci.
U praksi to znači da ako vodite profile na društvenim mrežama za jedno kazalište – slika uspavanog mačića, članak o marki nekog automobila ili status u kojem svojoj zajednice kažete “dobro jutro” uz YouTube video nije sadržaj zbog kojeg su postojeći i potencijalni posjetitelji kazališta postali članovi njegove virtualne zajednice.