Od Simpsona do Dona Drapera: Izmišljeni brendovi i kampanje u stvarnom svijetu
- 14. travnja 2017.
Out of the box ideje, nešto što još nitko nije napravio, kreativno rješenje koje će pokupiti nagrade… Ne, marketinške kampanje i brendovi ne moraju uvijek biti nešto novo i drugačije. Dobre i efikasne ideje nalaze i u našim omiljenim filmovima, serijama, knjigama. Drugim riječima, u fikcijskom svijetu. A ima li što bolje od ispijanja omiljenog pića našeg najdražeg lika u crtiću? Ili korištenje uredskoga materijala iz humoristične serije?
Stvoriti poveznicu između jave i sna, san je svakog stručnjaka iz oglašivačke industrije. Stoga su upravo kampanje koje prate brendove kako se iz filma kotrljaju u stvarnost, prilično uspješne. Ovo su nam najdraže kampanje iz mašte u kojima možemo uživati i u stvarnosti…
Škampi iz Forresta Gumpa
Svi se sjećamo simpatičnog Bubbe iz odličnog Forresta Gumpa i njegovog citata o škampima koji je doveo do otvaranja malenog fast fooda s morskom hranom. Nedugo nakon uspjeha koji je film sredinom 90-tih postigao, Paramount je odlučio otvoriti ovaj šarmantni restorančić 1996. godine u Montereyju u Kaliforniji. Nitko nije mogao odoljeti škampima po Bubbinom receptu pa tako danas diljem cijelog svijeta postoji više do 40 Bubba Gump Shrimp restorana brze hrane. Predstavlja prvi, i zasad jedini, lanac restorana koji je proizašao iz filma.
Omiljeno pivo Homera Simpsona
Je li tajna nepromjenjivog izgleda Homera Simpsona uživanje u pivu Duff, sada možete provjeriti i na sebi. Početkom 2015. godine 20th Century Fox pokrenuo je službenu proizvodnju ovog legendarnog piva u Čileu, dijelom kako bi se uhvatio u koštac s dugogodišnjom neslužbenom proizvodnjom ovog omiljenog napitka iz Springfielda. Na stranu pravne bitke, vjerujemo da je zvuk otvaranja limenke Duffa, pravo “Simpsons” iskustvo!
“Pass the Heinz”
Osvrćući se na fikcijske kampanje i brendove koji su iz mašte prešli u stvarnost, ne možemo ne spomenuti nedavno realiziranu legendarnu kampanju marketingaša Dona Drapera iz serije Momci s Madisona za također legendarni kečap Heinz. Kampanja “stara” 50 godina, ovih je mjeseci ugledala svijetlo stvarnoga svijeta. Jasna i glasna poruka “Pass the Heinz” (“Dodaj mi Heinz”) preko fotografija hrane (krumpirića, steakova, hamburgera…), savršeno komunicira ključnu poruku branda. Osim sjajnog PR momenta, ne možemo odoljeti ni šarmantnom i retro izgledu vizuala.