Šef moskovskog ureda Vibera dolazi na Digital Takeover
- 17. veljače 2017.
- #digital takeover
Na najvećoj regionalnoj konferenciji o digitalnim trendovima predstavit će se vodeći globalni i digitalni stručnjaci te podijeliti sa sudionicima svoja praktična znanja i vještine. Stručni program konferencije organizator 24sata upotpunio je s još jednim poznatim stručnjakom – Evgeniy Roshchupkin, voditelj poslovanja Vibera za Rusiju i CIS regiju, sljedeći je predavač koji će sudionicima predstaviti svoju viziju digitalne revolucije.
Evgeniy je zadužen za razvoj usluga unutar Vibera kao i za planiranje marketinških kampanja, a pod njegovim vodstvom broj korisnika Vibera u Rusiji se utrostručio. Prije pridruživanja u Viberov tim, Evgeniy je vodio odjel marketinga Red Bulla na području Ukrajne i CIS-a. Diplomirao je ekonomiju na Sveučilištu Plekhanov te je završio EMBA program na Sveučilištima Illinois i Warsaw. S preko 15 godina iskustva u području brend marketinga i komunikacija etabliran je kao stručnjak u području digitalne komunikacije te će se pridružiti konferenciji gdje će održati zanimljivo predavanje o Viberovoj ulozi u digitalnoj (r)evoluciji.
Kako biste saznali više o revoluciji koja stiže priključite se i vi Digital Takeoveru – najvećoj digitalnoj konferenciji na ovom području. U zagrebačkom Cinestaru u Branimir centru 14. ožujka 2017. okupit će se stručnjaci iz različitih područja te razgovarati o aktualnim temama. Neke od njih bit će content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video i mnoge druge. Uz predavanja na određenu temu, održat će se paneli i diskusije te razne radionice koje će voditi eksperti u digitalnom marketingu.
U prodaju su puštene Early Bird kotizacije u ograničenoj količini po cijeni od 1.500kn, u čiju cijenu je uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije kao i ručak i dvije pauze za kavu tijekom trajanja konferencije. Eary Bird ponuda vrijedi do 26. veljače 2017. nakon čega redovna cijena kotizacije iznosi 2.500,00kn.
Novosti o konferenciji možete pratiti na službenom webu i društvenim mrežama Facebooku, Twitteru i LinkedINu.