Petra Žigić: Pobjedom na SoMo Borcu do regionalne slave

Vrijeme je za još jedan SoMo intervju! Ovoga puta popričali smo s Petrom Žigić, account direktoricom iz agencije Degordian koja nam je predstavila svoje najdraže digitalne projekte, otkrila koja ju je regionalna kampanja oduševila u posljednjih godinu dana te koji će digitalni trendovi prema njezinu mišljenju prevladavati u budućnosti. Naravno, otkrila nam je i važnost pobjede na SoMo Borcu!

Upoznajte nas sa svojom agencijom. Što sve radite, koji su vam najdraži projekti?

Degordian je full service digitalna agencija osnovana u Zagrebu 2009. godine i trenutačno okuplja tim od 90 stručnjaka u četiri europska ureda (Beč, Beograd, Mostar, Zagreb). Radimo s klijentima u regiji, ali i diljem svijeta s naglaskom na inovativnim performance projektima na kakve smo fokusirani. Volimo mjeriti i klijentima prikazati ROI koji su ostvarili putem digitalnih aktivnosti, a one su često uklopljene u šire, sveobuhvatne kampanje koje uključuju i ostale marketinške kanale. U budućnosti očekujemo da ćemo sve više raditi projekte u kojima će granica onlinea i offlinea biti sve bljeđa, a fokus će biti na konceptu i ideji koji će se na inovativne načine prenositi na publiku.

Postoji li neki regionalni digitalni projekt koji vas je oduševio u posljednjih godinu dana?

Kampanja Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini mog života, koja je služila kao poruka za borbu protiv obiteljskog nasilja, privukla je pozornost cijele regije i stručne javnosti. Kombinacija jednostavnosti same izvedbe, s obzirom na to da se radilo o jednom YouTube videu, i jačine poruke koja se krila iza ovog koncepta dokazuje koliko je bitna priča koja se kampanjom želi prenijeti i način na koji će se publika povezati s akterima kampanje. Ovaj odličan teaser, kao i sve dobre teaser kampanje, svoj uspjeh duguje činjenici da je dovoljno dugo ostao misteriozan te zadobio pozornost šire javnosti i tako prenio snažnu poruku koja je zaokupila emocije ljudi.

Koji će digitalni trendovi prevladavati sljedeće godine?

U 2015. godini možemo očekivati sve veći naglasak na storytellingu koji ima zadatak uvući korisnika u priču koja nije nužno naočigled povezana s brendom, ali krije potencijal za viralno širenje. Više nije dovoljno kreirati offline kampanju te je zatim preslikati na online kanale, potrebno je u početku razrade kampanje uključiti sve kanale na kojima su prisutni korisnici sa sve većim naglaskom na one digitalne. Integracija online i offline kanala postat će sve raširenija pojava i sve češće će kampanje započinjati u onlineu. Umjesto izbora kanala te kasnije prilagodbe idejnog rješenja na odabrani kanal, nužno je obrnuto, slijedeći kreativnu okosnicu poruke kampanje prilagoditi za svaki pojedini kanal kako bi mogao ispuniti mjerljive zadane ciljeve.

Što savjetujete onima koji prijavljuju svoje radove na SoMo Borac? U čemu je tajna – dobroj prezentaciji ili nečem drugom?

Svaka dobra prijava na SoMo Borac trebala bi sadržavati kampanju koja je bila inovativna u odnosu na dosad viđene. Prezentacija kampanje najčešće se odlično dočarava putem kvalitetnog videa koji prikazuje koncept i rezultate kampanje u kratkoj i efektnoj formi. Fokus prezentacije projekta treba biti na osnovnoj ideji i načinu provedbe kampanje, uz naglasak na elemente koji su tu kampanju učinili posebnom. Preporučujem da prije same prijave prezentaciju/video o kampanji ”testirate” na publici koja nije upoznata s tim radom i tako provjerite jeste li prenijeli poruku na način na koji ste htjeli.

Zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac?

Sudjelovanje na natječaju SoMo Borac uvrštava agenciju u društvo uspješnih regionalnih agencija i omogućuje predstavljanje radova relevantnoj publici i stručnoj javnosti. Uži krugovi natječaja ističu vrhunske kampanje i jačaju reputaciju agencija autora te njihovih klijenata. Sudjelovanjem na SoMo Borcu agencije ujedno testiraju uspjeh i inovativnost svojih projekata, a one pobjedničke zaslužit će regionalnu slavu.

SoMo Borac se dodjeljuje na Weekend Media Festivalu u sljedećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have(Instagram, Twitter, Vine i ostale društvene mreže), CM godine (community menadžer/ica godine), SoMo Content (najbolji contentmarketinški projekt),Viralni blockbuster (internetski video godine), There’s Not A Problem I Can’t Fix Cause I Can Do It In The Mix (društvenomrežni miks), Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija) i Hodam i gledam (mobilni site ili kampanja).

Prijaviti se možete na www.somoborac.com/prijava. Svakodnevne novosti vezane za ovu najvažniju digitalnu nagradu možete pratiti i na službenoj Facebook stranici – www.facebook.com/somoborac.

somo-borac-1


Propustili ste