Kako je The Voice – Najljepši glas Hrvatske osvojio i drugi ekran
- 22. siječnja 2015.
- #404 — #nikola vrdoljak — #The Voice — #The Voice Najljepši Glas Hrvatske
Za vrijeme trajanja prve epizode showa The Voice - Najljepši glas Hrvatske, koji se emitira na Hrvatskoj televiziji, društvene mreže su ludovale! Pola milijuna pregleda na YouTubeu, nekoliko interakcija u sekundi pod službenim hashtagom #TheVoiceHRT, 10.000 novih fanova na Facebooku...
Piše
planb.hr
Osim rekordne gledanosti The Voice – Najljepši glas Hrvatske uspješno je pokorio i društvene mreže i to tijekom trajanja same emisije. Publika je pokazala da su trendovi tzv. drugog ekrana popularni i u Hrvatskoj. Paralelno s gledanjem emisije korisnici komentiraju na društvenim mrežama, bilo da komuniciraju među sobom ili s digitalnom ekipom emisije, koju vodi agencija 404 u suradnji s HRT-om.
„Digitalna je ekipa showa The Voice – Najljepši glas Hrvatske uspješno animirala korisnike s društvenih mreža da se uključe u emitiranje, dok je sama TV emisija ‘dovukla’ ljude na društvene mreže.“, rekao je Aleksandar Kostadinov, glasnogovornik showa. „Iza svega stoji uigrani tim koji se za ovo spremao tri mjeseca i koje tek čeka pravi posao.“
„Projekti ove veličine traže pažljivo i precizno osmišljenu strategiju kao i detaljno planiranje za svaki od velikog broja digitalnih kanala.“, kaže Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404, „Naše bogato iskustvo sa sličnim kompleksnim izvedbama pomoglo nam je da u suradnji s HRT-om postignemo odlične rezultate baš kao što će nam jedinstveno iskustvo koje sada stječemo pomoći sa sličnim projektima u budućnosti.“
Pod hashtagom #TheVoiceHRT na Twitteru je tijekom emitiranja bilo otprilike 5-6 interakcija u sekundi, a službeni je account @TheVoiceHRT , s kojeg se i live tweetalo, dobio u tih sat i trideset minuta više od 170 novih followera. Facebook je samo tijekom emitiranja dobio 800 novih fanova, dok ih se od subote do ponedjeljka skupilo još 10.000! Danas ih je, iako je show tek krenuo, na Facebooku preko 50.000.
Web je tijekom emitiranja imao 10.000 posjeta, a 4.000 bilo ih je na live streamu. No ono što još jednom potvrđuje da je uspješno osvojen i drugi ekran je podatak o 52 % posjeta s mobilnih uređaja!
Instagram je na 1400 followera, a YouTube je svoju snagu pokazao tik nakon završetka prve emisije. Odmah po završetku emisija se našla na ovoj društvenoj mreži, koja je u samo nekoliko dana narasla na 2640 pretplatnika i na kojoj The Voice – Najljepši glas Hrvatske ima oko pola milijuna pregleda različitih videozapisa te je već dva dana na listi Popular on YouTube –Croatia.