Instagramov službeni blog – content marketing na djelu
- 27. rujna 2012.
- #content marketing — #instagram
Najbolja stvar koju možete učiniti za svoju kompaniju jest pokazati ljudima zašto bi trebali znati za vas ili još bolje – zašto bi trebali koristiti vaše proizvode. Kompanije žele biti tamo gdje su i njihovi korisnici, a Instagramov službeni blog omogućio im je maksimalno zbližavanje. Blog koriste razne kompanije za samopromociju i jačanje svojih brendova, a u njegovu razvoju možemo uočiti uspješan content marketing
Piše
Iva Vodanović
Tvorci Instagrama, Kevin Systrom i Mike Krieger, prepoznali su kako se dijeljenje (ili popularnije ”šeranje”) fotki zavuklo u gotovo sve aspekte društvenih medija, a ono što su još dodatno odlučili učiniti jest ljudima pružiti nešto drukčiji način ”šeranja”. Ovu društvenu mrežu nisu zaobišle ni ozbiljne tvrtke, već su u njoj pronašle originalan način za svoju promociju. Među velikim kompanijama korporativni blogovi postaju sve popularniji, samo što rijetko koja kompanija uspije iskoristiti maksimalnu funkcionalnost tih blogova.
Instagram je učinio odličnu stvar, ne samo što je svoj proizvod uspješno plasirao među ponosne vlasnike smartphone uređaja, nego je svojim korisnicima ponudio i pronicljiv blog čiji je sadržaj kvalitetan, raznolik, zanimljiv i uvjerljiv. Svojim blogom učinili su izvrsnu samopromociju i podigli svoju vrijednost na jednostavan način – korisnicima su pružili bolji način za vlastito produciranje, umjesto da to rade izravno sa svojih blog domena, omogućivši im korištenje njihova Instagram bloga.
Najveća značajka bloga je ”This Weekend’s Hashtag Project” koji potiče korisnike da kreiraju fotografiju prema određenim uputama i ako si sretnik, tvoja fotografija naći će se među onim odabranima. Moramo priznati da je ovo odličan pokazatelj kako se neki brend doista bavi svojim korisnicima. Instagramov blog služi kao platforma korisnicima da svoju priču ispričaju putem fotografija – lako i vrlo zanimljivo!
Mnoge velike kompanije su ovakav način oglašavanja prepoznale kao gotovo savršen jer kupce ionako najprije privuče dobra fotka (još boljeg) proizvoda, a ako je ona ukomponirana u pravu malu vizualnu priču, prodaja je sigurna i samim time vrijednost proizvođača raste. Naime, mnoge studije pokazuju sljedeće: ako je proizvod humaniji, nama blizak i ako vidimo da iza njega stoje ljudi koji su poput nas, vrlo brzo ćemo se povezati s tim proizvodom i time učiniti proizvođača jačim, većim.
A ako vam jedna fotografija nije dovoljna, a mnogim kompanijama nije, kolaž je odlična opcija kojom se niz proizvoda na zanimljiv način može približiti kupcima. Kompanije su prepoznale kako maksimalno iskoristiti Instagram u svoju korist, a Instagram im je to itekako omogućio. Kako raste broj korisnika Instagrama, tako raste i broj kompanija koje su odlučile u potpunosti iskoristiti Instagramov službeni blog. Tim potezom zasigurno nisu pogriješile jer tako mogu cijelome svijetu u bilo kojem trenutku pokazati svoje aktivnosti, u potpunosti se približiti korisnicima i itekako ojačati svoje ime i funkciju.
Stoga ne čudi činjenica što broj kompanija koje su Instagram i njegov blog odlučile koristiti u svojim marketinškim kampanjama znatno raste. Svakako moramo skinuti kapu njegovim tvorcima jer su pogodili bit content marketinga, odlično ga iskoristili prilikom plasiranja svog proizvoda na tržište i još bolje ga unovčili, dok su ljubitelji smartphonea postali bogatiji za još jednu izvrsnu aplikaciju.