Inovativni formati online oglašavanja donose izvrsne rezultate

Presjek ključnih trendova online oglašavanju koji transformiraju oglašivačku i medijsku online scenu predstavljen je na trećem meet-up eventu Digital Takeover u organizaciji 24sata.

Brojni stručnjaci domaće digitalne scene okupili su se u ambijentu novootvorene kavane Johann Franck na trećem meet-up event Digital Takeover u organizaciji 24sata na kojemu su uvodno predavanje održali članovi Uprave Imagine TV-a, Marin Zidar i Borna Segulin.

Navodeći kako online video oglašavanje bilježi godišnji rast od 21,9% u odnosu na statično display oglašavanja, predstavnici Imgine TV-a istaknuli su da je takav trend prisutan i među domaćim korisnicima koji sve više konzumiraju online video sadržaje ističući kako brojni portali proizvode premalo vlastitog video sadržaja. Upravo to bio je okidač koji ih je potaknuo na pokretanje platforme putem koje će nuditi i plasirati video sadržaje i oglase na neograničen broj portala i pozicija. Danas s partnerima imaju doseg do 75% hrvatske internet populacije i to na premium pozicijama, a prisutnim sudionicima predstavili su vlastite formate oglasa unutar online videa kao i primjere kampanja koje su imale izuzetno visok CTR.

Urednica portala Express.hr, Merita Arslani u predavanju na temu “Express.hr — portal nove generacije čitatelja” posebno se osvrnula na čitateljsku publiku otkrivajući kako su u relativno kratkom razdoblju uspjeli privući čak 305.710 jedinstvenih korisnika u travnju što je izniman uspjeh u samo dva mjeseca od lansiranja portala, ali i odraz jedinstvene uredničke politike. „Uspjeli smo prepoznati kakav sadržaj nedostaje, zašto ga treba imati i kome se obraćamo“, istaknula je Arslani. Tržištu su ponudili sadržaj koji nedostaje u digitalnom prostoru, točnije kritički intonirane, intrigantne i analitičke tekstove, a od ukupnog broja dnevnih tema čak 75% sadržaj proizvodi se svaki dan.

Istaknula je i kako se pokazalo da mladi, tzv. generacija millenialsa žele čitati nešto više od same informacije te da njihova publika želi znati što više o kulturi, tehnologiji, društvenim fenomenima i ostalim kategorijama koje nisu vezane samo uz politiku, sport i showbusiness. Ponašanje korisnika pokazalo je da su i komentari drugačiji te da na njihovim analizama, intervjuima i pričama koje objašnjavaju pozadinu raznih vijesti i afera upravo komentari čitatelja proširuju priče dajući im novu dodanu vrijednost. Izlaganje je zaključeno konstatacijom kako u današnje vrijeme moramo znati kome se obraćamo jer komuniciramo prema generaciji koja će kroz neko skorije vrijeme mijenjati sliku Hrvatske.

Zaključno predavanje održao je Saša Marković, media direktor agencije Starcom MediaVest Hrvatska, koji je na konkretnom primjeru aktualne kampanje prezentirao inovacije unutar klasičnih formata online oglašavanja. Istaknuo je kako su imali i jedan izazov, spoj lansiranja novoga proizvoda, ali i kampanje koju su imali operateri vezano uz isti proizvod te su trebali kreirati mix launch i performance kampanje. Upravo tu rodila se ideja za kreiranjem novih inovativni format koji će imati wow faktor te su spojili tri vrste bannera (takeover, video i wallpaper) u jedan. Ovakvim spojem nadmašili su očekivani broj klikova za više od 40%, a CTR na ovakvom banneru bio je iznad 2%. Mobilnom kampanjom klijentu je generirana dodana vrijednost koja je premašila sva očekivanja za čak 230%.

Autor fotografije: Anto Magzan/PIXSELL)


Propustili ste