Ida Pandur: Veoma je važno pokazati što ste sve radili tijekom godine!
- 22. kolovoza 2014.
- #Grey Entourage — #Ida Pandru — #SoMo Borac — #SoMo Borac 2014 — #SoMo intervju
O agenciji Grey Entourage, digitalnim projektima, nadolazećim trendovima i važnosti nagrade SoMo Borac, u još jednom SoMo intervjuu porazgovarali smo s Idom Pandur. U nekoliko pitanja saznali smo kako je raditi offline i online kampanje, koji ju je digitalni projekt oduševio te što smatra dobrom prezentacijom kad je riječ o prijavi na SoMo Borac!

Piše
Boris Ličina Borja

Upoznajte nas sa svojom agencijom. Što sve radite, koji su vam najdraži projekti?
Radim u joint venture agenciji Grey Entourage u kojoj sam managing partner, a zadužena sam za razvoj poslovanja u digitalnom segmentu, brigu o klijentima, projekatima i, naravno, vođenje i motivaciju tima. Iako smo s cijelom pričom krenuli prije osam mjeseci, napravili smo nekoliko projekata na kojima smo doista guštali. Npr. youth kampanja za Vipnet gdje smo zajednički napravili cijelu priču, i online i offline bilo je izvrsno iskustvo – radili smo web vipme.hr, content menadžment strategiju za mlade, pokrenuli Instagram. Druga stvar koju bih izdvojila je koordinacija Nokije za SM u CEE regiji, podizanje Instagram accounta za Nokiju, dogovaranje ambasadorshipa s Lanom Jurčević koja je jedna od najjačih hrvatskih instagramerica.
Je li vas neki regionalni digitalni projekt oduševio u posljednjih godinu dana?
Bilo je zanimljivih projekata. Izvrstan mi je, primjerice, bio Erste s redomatom, to je bilo inovativno a funkcionalno. Scena je općenito funkcionirala na poprilično višoj razini nego u prethodnoj godini, što je dobro, jer znači da svi skupa idemo naprijed.
Koji će digitalni trendovi prevladavati sljedeće godine?
Definitivno dublja integracija onlinea i offlinea u cjelovitu priču, a u onlineu pogotovo mobile. Isto tako, mislim da će naglasak biti na tome da se počne kvalitetnije raditi – da se potroši više, ali i osigura bolje. Pritom je veoma važna edukacija. Primjerice, ako radite A/B testiranje pa na tome prilagođavate kreativu pa optimizirate, to zahtijeva tri do pet stručnjaka na raspolaganju. Međutim, s takvim je pristupom moguće raditi stvari koje imaju smisla i ostvarivati profit. S tim je moguće npr. doći do skupa podataka pomoću kojih će se moći izvući kvalitetan insight, a kvalitetan insigh osnova je za bilo kakvu dobru kreativu. Zato online i offline moraju raditi zajedno. Poruka treba biti jedinstvena, integrirana i, naravno, mora podrazumijevati aktivan angažman korisnika.
Što savjetujete onima koji prijavljuju svoje radove na SoMo Borac? U čemu je tajna – dobroj prezentaciji ili nečemu drugome?
I jedno i drugo. Naravno da je u masi radova bitno izdvojiti se prezentacijom, ona je osnova za privlačenje jače pozornosti, a onda zakucati kvalitetnim rezultatima – što konkretnije, to bolje. Kako smo mi digitalci, slabi smo i na brojke u rezultatima, tako da su, što ima više dokaza, bolji uvjeti za dobre rezultate.
Zašto je važno prijaviti se na SoMo Borac?
Zato što je veoma važno pokazati što ste sve radili tijekom godine. Važno je to pokazati kolegama, klijentima, javnosti općenito. Jer, ne samo da se ovdje predstavlja svaku agenciju ponaosob, ovo je na neki način i showcase digital industrije, a nagrada koju svi dobivamo kad pokažemo što kvalitetno radimo je mogućnost da u idućem razdoblju radimo još bolje projekte.
SoMo Borac se dodjeljuje na Weekend Media Festivalu u sljedećim kategorijama: SoMo Face (najbolja Facebook stranica), SoMust Have(Instagram, Twitter, Vine i ostale društvene mreže), CM godine (community menadžer/ica godine), SoMo Content (najbolji contentmarketinški projekt),Viralni blockbuster (internetski video godine), There’s Not A Problem I Can’t Fix Cause I Can Do It In The Mix (društvenomrežni miks), Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija) i Hodam i gledam (mobilni site ili kampanja).
Prijaviti se možete na www.somoborac.com/prijava. Svakodnevne novosti vezane za ovu najvažniju digitalnu nagradu možete pratiti i na službenoj Facebook stranici – www.facebook.com/somoborac.