Google Hummingbird i content marketing

Prije nešto više od tjedan dana Google je predstavio svoj novi algoritam nazvan Hummingbird, koji će prema svemu sudeći promijeniti budućnost rezultata pretraga. Donosimo pet glavnih predviđanja što će se dogoditi i kako će sve to utjecati na content marketing!

Sadržaj mora imati autoritet!

Google sve više gleda i traži sadržaj koji je relevantan, pouzdan i vjerodostojan – sadržaj s autoritetom. Premda još uvijek nema pravih, opipljivih dokaza da Googleov Author Rank poboljšava rangiranje online sadržaja, stručnjaci na tom polju gotovo sa sigurnošću predviđaju kako autorstvo ima pozitivan utjecaj na organic promet.

Sadržaj mora biti koristan!

Putem svog Hummingbird algoritma Google pokušava naći što točnije odgovore na ono što se pretražuje. Drugim riječima, ako ste korisni svojoj publici, bit ćete bolje rangirani. A kako ćete saznati jeste li korisni? Prema Googleu, na temelju ponašanja na svome webu, Google+ profilu, YouTube kanalu i ostalim profilima… Ništa novo, rekli bismo, no ono što je zanimljivo jest da je to ponovno potvrđeno.

SMO za SEO

SMO ili Social Media Optimisation ima sve više utjecaja na SEO. Tražilice sve više prate social signale kako bi pronašle sadržaj koji je relevantan, a Hummingbird je to zasigurno potvrdio. Što to znači za marketingaše? Veći i jači fokus na social, jaču reputaciju, autoritet te dokaz da ono što dijelite ima smisla i da to dijele ljudi koji također imaju određeni online autoritet. Više neće biti bitno koliko je puta netko nešto lajkao, već TKO je lajkao…

Novi pogled na linkanje

Poznata je snaga linkova, no u svijetu društvenih mreža mnogo linkova može imati i negativan učinak. Zamislite situaciju da ste svoj sadržaj plasirali gdje god ste mogli – Google+, Facebook, Twitter, forumi… Zvuči dobro, no što ako nitko na njega ne klikne?  Moguće je da će novi algoritam doći do zaključka da niste zanimljivi vašoj publici i tom sadržaju dati negativnu ocjenu.

Google+ je budućnost!

Da, Google+ je u domaćim okvirima još uvijek prazna društvena platforma na kojoj ”nema nikoga”. No Google je na konferenciji Social Media Week, koja se održala u rujnu, ponovio kako je Google+ zapravo okosnica koja će uvelike poboljšati iskustva korisnika na Googleu. Ukratko, ako još niste otvorili vaš privatan Google+ profil, Google+ službenu stranicu vašeg biznisa, podesili Google Author Tag ili se jednostavno aktivirali na Plusu, sada je vrijeme da to ispravite!

I Planb.hr i Jasno&Glasno već grade svoje Google+ zajednice. Pridružite nam se!

cta-planb-3


Propustili ste