10. Weekend okupio rekordnih 5000 posjetitelja

Stara tvornica duhana u Rovinju ove je godine ugostila više od 160 govornika na preko 60 panela.

Velikim koncertom Nene Belana i Fiumensa završeno je jubilarno izdanje Weekend Media Festivala koji je održan pod pokroviteljstvom Adris grupe. Stara tvornica duhana u Rovinju ove je godine ugostila više od 160 govornika na preko 60 panela. U protekla je tri dana na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Europi sudjelovalo rekordnih 5000 posjetitelja.

“Veliku desetu obljetnicu proslavili smo u revijalnom tonu kako i priliči – uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan glazbeni program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i veselimo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posjetitelje iz cijele regije”, zaključio je Tomo Ricov, direktor festivala.

U tri intenzivna dana ovogodišnji Weekend Media Festival definirao je koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji, a govorilo se i o mindfulnessu, promjenama u konceptu prijevoza, start-upu koji mijenja globalno obrazovanje, dolasku umjetne inteligencije te kako Google i Facebook dominiraju na tržištu oglašavanja.

„Jubilarku je obilježilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o deset godina PR-a i digitala, a govorilo se i o STEM revoluciji. Također, zanimljiva rasprava razvila se na temu novinarstva 21. stoljeća s kojeg je zaključak da je kvalitetan sadržaj prioritet čitatelja bez obzira kojom platformom se služi“, kaže Nikola Vrdoljak, direktor programa.

Prvi dan Weekenda obilježilo je predavanje nagrađivanog novinara The Sunday Timesa Jonathana Calverta koji je ispričao kako je izgledalo biti dijelom istrage koja je dovela do pada najmoćnijih ljudi FIFA-e, a prepuna dvorana bila je na panelu „Od Ramonesa do Rozge“ na kojem je znanstvenik Boris Jokić govorio o važnosti suvremene glazbe u obrazovanju.

Burna rasprava razvila se sljedećeg dana na panelu „Agrokor naš svagdašnji“ na kojem se razgovaralo o komunikaciji Agrokora u vrijeme krize sa zaključkom da je sve odrađeno pogrešno. Panel „Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati” bio je jedan od najzabavnijih na ovogodišnjem Weekendu. Sudionici su panel pretvorili u stand up komediju gdje se svatko zabavljao na svačiji račun osvrćući se na aktualnu situaciju na Balkanu uz fantastične primjer dobrih i loših strana susjeda.

Dodijeljena su i priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija koji je ove godine imao rekordnih 145 prijava, a čak 55 reklamnih agencija iz regije konkuriralo je na BalCannes reviji. Najbolja agencija 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odnio je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy.


Propustili ste